Згідно нових будівельних норм велодоріжки стануть обов'язковими на дорогах України

В оновлених державних будівельних нормах, зокрема в частині організації велосипедного руху, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України вводить обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва та реконструкції доріг. Оновлені ДБН вже опубліковані і вступлять в силу з 1 вересня цього року.

За словами заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лева Парцхаладзе, у всіх цивілізованих країнах велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто. Чимало українців хотіли б частіше пересуватися велосипедом, але через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок та смуг, це не тільки незручно, а й небезпечно:

«Тому в новому ДБН щодо вулиць і доріг ми ввели обов’язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах та прописали чіткі вимоги щодо їх влаштування та параметрів».

Відтепер велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів. Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці; за наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні; за наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах:

Мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок має бути такою:

Крім того, за новою нормою максимально можлива ширина всіх смуг руху становитиме 3,75 м, але їх можна звужувати в залежності від призначення вулиць і інтенсивності машинопотоку — до 2,75-3,5 м. Ця норма сприятиме ефективному розвитку велосипедного руху за рахунок облаштування окремих смуг для них. 



Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка