Європарламент наполягає на скороченні на 40% шкідливих викидів від авто до 2030 року

Після того, як уряд США послабив свою мету скоротити шкідливі викиди нових автомобілів після натиску автоіндустрії, у подібній ситуації опинилася Європа. На скорочення викидів CO2 у нових автомобілях на 35% до 2030 року наполягає Європейська Рада, однак проти виступили німецькі автовиробники, пише Еlectrek.

Європейський парламент намагається досягти власної мети: скорочення викидів на 40% до 2030 року. Німеччина, де розташована велика частина європейської автомобільної промисловості, лобіює не більше 30% скорочення викидів від нових автомобілів. Днями Рада погодилася на компроміс з менш агресивними новими цілями щодо викидів CO2 від автомобілів та фургонів: до 2025 року викиди мають зменшитися на 15% від автівок та фургонів, а до 2030 року – до 35% і 30% відповідно. Зусилля зі скорочення викидів CO2 будуть розподілені між виробниками на основі середньої маси їхнього транспортного парку, що вимагатиме від них збільшення кількості усіх електричних транспортних засобів у їх продажах. Також було досягнуто домовленостей щодо стимулювання виробництва електромобілів та гібридних автівок. Найближчим часом мають початися переговори з Європейським парламентом.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка