Японський концерн залучає використані акумулятори у виробництві нових електромобілів

У Японії на заводі Оппама використовують батареї від старих електромобілів у виробництві нових.

Nissan Leaf встановлює використані акумулятори в автоматично керовані візки, які доставляють компоненти у цехи, передає ecotechnica.com.ua

Раніше у цих роботизованих транспортних засобах, які пересуваються по попередньо заданих маршрутах, орієнтуючись на прокладені по підлозі магнітні доріжки, використовувалися свинцево-кислотні батареї, які доводилося замінювати щороку.

«Ще вісім років тому інженери компанії пристосували для установки на візки акумуляторні модулі від батарей ємністю 24 кВт•год, якими оснащувався Leaf першого покоління, - зазначають у Nissan. - Але якщо раніше роботів-доставщиків комплектували новими батареями, то тепер застосовуємо для заводського транспорту зняті з електромобілів акумулятори».


Очікується, що встановлені на роботах-візках батареї, які вже не придатні для використання в автомобілях, але ще не втратили працездатність, прослужать протягом 7-8 років.

На заводі Nissan зарядні пристрої розташовані уздовж всіх шляхів прямування внутрішньоцехових транспортних засобів. Завдяки цьому роботизовані візки заряджаються прямо під час роботи, періодично короткочасно зупиняючись для підключення до швидкої зарядки.

На фабриці Nissan в Оппамі працює близько 700 автоматично керованих роботів-доставщиків, а їх загальна кількість на всіх заводах автоконцерну досягає 4 тисяч одиниць.

В даний час Nissan розробляє способи заміни магнітних доріжок для автоматично керованих транспортних засобів на більш просунуті системи автономного водіння.

Nissan Leaf першого покоління випускався з 2010 по 2017 рік. За цей період було вироблено понад 250 тисяч автомобілів. Тепар акумулятори з перших електрохетчбеків допомагають при складанні нових Leaf.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка