Як 42 спортсмени їдуть з Європи у Китай на велосипедах з сонячними панелями


42 спортсмени їдуть з французького Ліона в китайський Гуанчжоу через 10 країн навелосипедах з сонячними панелями.

Представники різних країн розбилися на декілька груп і долають великий «Шовковий шлях» протягом світлового дня за допомогою відновлюваної енергії, зокрема, і через Україну, у рамках міжнародного веломарафону The Sun Trip, передає informator.ua.

Гонка стартувала 15 червня. Аби дістатися до Гуанчжоу, у спортсменів є 100 днів. Велосипедист, який подолає маршрут першим, стане переможцем.

Учасники «сонячного» веломарафону зупиняються у кафе, щоб перекусити, і в готелях, щоб переночувати. У деяких спальне місце причеплено до електровелосипеду.

Один з «послів сонячної енергії» - 30-річний Деніел Дженні зі Швейцарії - на електровелосипеді з «сонячним» дахом їхав через Київ. Він планує подолати 12 тисяч кілометрів на відновлюваній енергії.

«Сонячний велосипед — це, насамперед, і електричний велосипед: двигун знаходиться біля колеса, він підживлюється батареями, які в свою чергу заряджаються від сонця, - каже він. - Недавно я впав із-за вітру і пошкодив байк, але люди в Україні привітні і допомогли все полагодити».

В гонці Sun Trip можна використовувати тільки велосипед і дозволяється заряджати батареї тільки від сонця, пояснює учасник марафону.

 «Ми їдемо тільки вдень і тільки на байках, - розповідає Деніел Дженні. - Ми не бронюємо заздалегідь готелі, я навіть не знаю, де опинюся цієї ночі: двічі спав у хостелі і один раз — в готелі, а, приміром, вчора - у наметі у спальному мішку».

Всі витрати беруть на себе учасники вело марафону, зауважує швейцарець. «За мене ніхто не платить, але це і добре, бо на мене ніхто не тисне, - каже Деніел Дженні. - Така подорож доступна всім – варто тільки захотіти і поставити мету».

Конкретного маршруту до фінішу швейцарець не прокладав. «Використовую Google maps і звичайну карту, так як не скрізь є інтернет, і планую все по ходу подорожі, - пояснює він. – Стартував у Франції, вже проїхав Італію, Словенію, Угорщину, Україну, далі - Росія, Казахстан - і нарешті Китай – долаю близько 300 кілометрів у день».

Сповільнюють погана погода, дороги, конфлікт на сході України – на жаль, доведеться втрачати час, об'їжджаючи небезпечну зону, нарікає учасник вело марафону.

На думку Деніел Дженні, подорожувати на велосипеді – один з найбільш простих і цікавих способів побачити світ. «Я їду на такому «особливому» байці, щоб довести ефективність сонячних технологій, - каже він. - Мені подобається, що по дорозі я знайомлюся з людьми, спілкуюся, дізнаюся щось нове».

Всі враження Деніел описує в блозі на Facebook, як і інші учасники.

З 42 учасників туру всього три жінки. Одна з них Кетрін Поццобон їде з чоловіком Дідьє через Росію, передає pensioner46. «Ми їдемо на електробайках по великому «Шовковому шляху» вже 20 днів, - розповідає Кетрін. - На дахах наших велосипедів встановлені сонячні батареї, завдяки яким ми половину шляху крутимо педалі, а половину – їдемо на електриці - до Гуанчжоу плануємо дістатися до 20 серпня».

Лідер подорожі - Раф Ван Халле - проїхав близько 3900 км за 15 днів і зараз вже знаходиться у Середній Азії. В цілому всі трохи відстають від графіку, тому що погода не досить сонячна.

Міжнародний веломарафон The Sun Trip влаштовують вже втретє. 



Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка