Вже наступного року у Британії збудують дорогу, яка заряджатиме електромобілі на ходу

До 2017 року у Британії планують побудувати першу експериментальну дорогу з електричною металевою смугою, яка заряджатиме електромобілі на ходу.

Електричну трасу, яка працюватиме за принципом іграшкового треку для машинок з вбудованими у корпус контактами, зведуть у рамках проекту TEV (Tracked Electric Vehicle), передає Slon.

Як зазначають розробники, по електричній дорозі TEV можна буде їздити на електромобілі значно швидше і набагато безпечніше, ніж на самому високотехнологічному сучасному авто.

«Проект передбачає автономне управління машиною, - пояснюють фахівці. – Водію необхідно буде лише ввести код пункту призначення, решту візьме на себе комп’ютер – перевірить здатність авто подолати електричний шлях, стежитиме за дистанцією між машинами на дорозі та контролюватиме швидкість».
Ініціатори проекту запевняють, що електродороги у порівнянні зі звичайними коштуватимуть у 30 разів дешевше. Передбачається, що у кожну милю першої електричної траси TEV вкладуть $1,2–1,8 млн.

Однак, на думку експертів, британському проекту буде нелегко проторувати шлях. Як зазначає керівник аналізу сучасного транспорту Bloomberg New Energy Finance Колін Маккеррачер, впровадження інфраструктури, необхідної проекту TEV, потребує величезних витрат, а також неабияких зусиль, аби переконати автовиробників універсалізувати стандарт зв'язки електромобіля з дорогою.

Торік у Британії анонсували проект з будівництва трас для електромобілів, оснащених системою бездротової передачі енергії Dynamic Wireless Power Transfer (DWPT). Такі дороги працюватимуть за принципом бездротових зарядних пристроїв для телефонів: під трасою поміщають індукційні котушки, які створюють магнітне поле, а приймачі в автомобілі перетворюють електромагнітні хвилі в електрику.

Цей принцип передачі електрики від дороги до автомобіля вже використовується на дванадцяти кілометрах електричної траси, відкритої у 2013 році у південнокорейському місті Кумі, а також лежить в основі проекту системи електричних доріг The Slide-in Electric Road System, який розроблявся шведським концерном Volvo Group.

Разом з тим, у серпні 2015 року британський уряд заявив про наміри встановити на дорогах зарядні станції для електромобілів через кожні 20 миль.
За даними Bloomberg, торік попит на електрокари збільшився на 60%, а у поточному році - має зрости на 46%. При цьому у Китаї, США, Японії, Нідерландах, Великобританії, Франції, Німеччині і Норвегії наразі налічується всього 160 тисяч зарядних станцій.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: