Виробники автобусів вважають, що водневі двигуни - майбутнє їхньої галузі

Європейські виробники автобусів пропонують пришвидшити процес розвитку та комерціалізації ринку водневих двигунів, адже вважають їх найбільш перспективними для громадського транспорту. 

Компанії MAN, Solaris, Daimler Buses, VDL Bus & Coach надіслали офіційного листа громадській організації «Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking» (FCH JU), що займається розвитком водневого галузі у Європі. 

У листі виробники зауважили, що паливні елементи та воднева технологія є їхніми важливими стратегічними напрямками розвитку. У експлуатаційних характеристиках вони не поступаються автобусам з дизельними ДВЗ і значно екологічніші та «тихіші» за них.

Читайте також: Японія робить ставку на водневі автомобілі

Вулицями європейських міст вже курсує 50 екологічних автобусів на паливних елементах та ще 20 планують запустити у 2015 році. До 2020 року планується збільшити ринок автобусів на паливних елементах до кількості 500 – 1000 одиниць у Європі, за підтримки організації FCH JU.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка