Вперше у світі судно пропливе на біопаливі з Роттердама до Шанхаю

У 2019 році контейнеровоз Triple E-class місткістю більше 18 тис. TEU пропливе з Роттердама до Шанхаю на біопаливній суміші.

Передбачається, що судно міжнародного перевізника Maersk вперше у світі подолає відстань у 25 тис. морських миль на альтернативному паливі, заощадивши 1,5 млн кг CO2 і 20000 кг сірки, передає rupec.ru.

"Економія CO2 тільки в цій подорожі прирівнюється до щорічного викиду CO2 більш ніж 200 домашніми господарствами за рік або 12 млн км, пройденими автомобілем", -  зазначають у компанії.

До складу суміші буде входити 20% біопалива другого покоління. Біопаливо, що використовується в цьому експерименті, виробляється з відпрацьованого рослинного масла. Біопаливо сертифіковане ISCC.

Допустимі норми за вмістом сірки в судновому паливі визначаються Міжнародною конвенцією по запобіганню забруднення від судноплавства (International Convention for the Prevention of Pollution from Ships, MARPOL). З 2010 року MARPOL знизила допустимий вміст сірки у бункерному паливі, застосовуваному всередині ECA з 1,5 до 1%, а з 2015 допустима концентрація знизилася до 0,1%. Для інших регіонів гранична концентрація була зменшена з 4,5 до 3,5% у 2011 році, а з початку 2020 року допустимий вміст сірки складе 0,5%.

Щоб відповідати новим екологічним вимогам, судновласники змушені будуть або знизити вміст сірки у паливі, використовуючи альтернативне паливо або обладнуючи судна уловлювачами сірки. "Біопаливо - це одне з можливих рішень для декарбонізації морських перевезень у короткій або середньостроковій перспективі, - пояснив головний операційний директор AP Moller-Maersk Сорен Тофт. - За допомогою даного проекту ми зможемо дізнатися більше про його використання і оцінити перспективи по впровадженню".

Група голландських транснаціональних корпорацій – FrieslandCampina, Heineken, Philips, DSM, Shell і Unilever – всі члени Голландської коаліції сталого розвитку (DSGC) об'єднують свої зусилля з Maersk у знаковій подорожі на біопаливі з Європи в Китай. Члени DSGC спонсорують пілотний проект, а Shell виступає в ролі постачальника палива.

Подорож почнеться у березні і триватиме до червня 2019 року.

"Для досягнення нашої чистої нульової мети по СО2 до 2050 року, у найближчі 10 років нам потрібно зробити значні кроки, - зазначив Сорен Тофт. - І робити їх потрібно разом - запрошуємо приєднатися до наших зусиль, бо подорож тільки починається".

За даними компанії, наразі судноплавство припадає 3% від загального обсягу глобальних викидів CO2, а до 2050 року вони зростуть до 15%.


Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка