Водневий пасажирський літак здійснив перший політ

Американська компанія ZeroAvia розробила літак HyFlyer на водневому паливі. Він може взяти на борт до 20 пасажирів і покрити відстань до 800 км. До 2023 року компанія обіцяє запустити регулярні комерційні польоти, а до 2040 – зробити водневий літак на 200 місць з радіусом дії понад 5500 км, передає Хайтек.

22 червня гібридний воднево-електричний літак HyFlyer вперше піднявся в повітря з аеродрому Кранфілд в Бедфордширі, Англія в рамках програми по створенню флоту літальних апаратів дальнього радіусу дії, що не забруднюють навколишнє середовище.

Отримавши фінансування від фонду Innovate UK та Інституту авіакосмічних технологій, ZeroAvia обіцяє запустити Project HyFlyer в найкоротший час: літаки на 10-20 місць почнуть розвозити пасажирів вже через три роки, моделі на 50-100 місць з'являться до 2030 року, а на 200 місць з радіусом дії понад 5500 км – в 2040-му.

Воднево-електричний літак HyFlyer вже пройшов необхідні наземні випробування, а випробувальні польоти на далекі дистанції будуть проходити в найближчі місяці. Фінальною перевіркою стане політ на Оркнейські острови в Шотландії на відстань приблизно в 500 км.

Воднево-електричні двигуни в авіації мають кращі перспективи, ніж чисто електричні, адже для польотів їм не потрібні важкі акумулятори, які різко знижують ефективність. Водневе паливо до того ж ближче по щільності збереженої енергії до вуглеводнів. Крім того, відпадає необхідність в тривалій зарядці акумулятора, або в маніпуляціях зі зміни акумулятора як альтернативи швидкої перезарядки. Тому багато експертів вважають, що воднево-електричні літаки перспективніші і практичніші суто електричних.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: