Велорикші досі гідно конкурують з туристичними автобусами

Однією з візиток Японії чи Індії є місцеві перевізники, які вміло використовують велосипед для заробітку або для допомоги в домашньому господарстві. Нові технології дозволяють по-новому розвивати цю галузь, яка може вдало перебратися в інші країни. Доповнення конструкції велорикші додатковим електродвигуном з акумулятором дає таку можливість.

Велоконструкція для екологічного електротранспорту, яким керує рикша, традиційно передбачає три колеса, де спереду сидить водій, який забезпечує рух і керує поїздкою. 

Таку конструкцію можна побачити в Латвії.
6.JPG

7.JPG

Згідно нормативів Ризької думи встановлені певні прості правила для велорикш в Старій Ризі, які є обов’язковими для учасників дорожнього руху. Водійське посвідчення отримується безкоштовно. Транспортний засіб повинен комплектуватися ременями безпеки, освітленням, аптечкою та номером. 

5.jpg

Інший спосіб розміщення водія та пасажирів передбачено в оригінальній індійській конструкції, де місце водія розміщене позаду пасажирського сидіння. В цьому випадку пасажири мають повну зорову відкритість для всіх цікавинок, які знаходяться на маршруті перевезення.  

8.jpg

Конструкція обладнана електродвигуном, акумулятором і системою керування. Для початку руху рикша використовує педалі, а потім запускає електричний двигун. Це суттєво покращило умови роботи водія, а допомога від техніки не створює жодних загроз для довкілля, адже використовує чисту технологію без будь-яких викидів в атмосферу.

В Японії розроблена конструкція Meguru, яка також призначена для перевезення пасажирів. 

9.jpg
 
Загальний запас літієво-іонних акумуляторів дозволяє проїхати 40 кілометрів при максимальній швидкості 40 км/год. В цій конструкції використані ще й екологічні матеріали, які при утилізації можна захоронювати в землю без нанесення шкоди довкіллю. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка