Вчені створили водневу пасту, що зберігає в 10 разів більше енергії, ніж літій-іонні акумулятори

Міжнародній групі інженерів і хіміків вдалося створити нову систему для зберігання енергії – пасту Powerpaste на основі гідриду магнію. Powerpaste накопичує водневу енергію в 10 разів більшої щільності, ніж літієві акумулятори, встановлені в автомобілях на паливних елементах, інформує Хайтек.

Новий підхід забезпечує безпечний спосіб зберігання і транспортування екологічно чистого палива. Як правило, автомобілі на водневих паливних елементах перевозять паливо в газоподібному стані. Воно зберігається в баках при тиску близько 700 бар і ці резервуари – найбільш яскравий недолік водневого транспорту перед повністю електричними авто. Важкі контейнери з воднем займають багато місця і нівелюють перевагу у вигляді високої щільності енергії. З тієї ж причини водень не використовується в менш габаритному транспорті - при розробці самокатів, велосипедів і мотоциклів.

Вченим з Дрездена вдалося позбутися цього недоліку завдяки незвичайному підходу. Команда дослідників змішала магній з воднем при температурі близько 350 ° C і тиску, що в п'ять-шість разів перевищує атмосферний. А потім до складу були додані складний ефір і сіль металу для утворення в'язкої сірої маси. Отримана речовина - під назвою Powerpaste - виявилася більш стабільною, ніж газоподібний водень і підійшла для завантаження в спеціалізовані картриджі, також розроблені вченими.

Powerpaste повністю стабільна при температурі до 250 ° C. Речовина зберігає в 10 разів більше енергії, ніж літій-іонні акумулятори з аналогічною вагою, і, за словами вчених, істотно більше, ніж бак водню з такими ж габаритами. А запас ходу автомобілів, що працюють на базі Powerpaste, може перевершити навіть показники бензинового транспорту. Творці Powerpaste не зациклювалися на автомобільному секторі – команда пропонує перевести на новий вид палива й інші види транспорту. В першу чергу, мова йде про електричні самокати. Мініатюрна вага і розміри технології дозволять встановити водневі двигуни і картриджі з Powerpaste на нижню раму самокатів, а процес заправки буде займати хвилини. За словами вчених, для оновлення Powerpaste потрібен один новий картридж і трохи водопровідної води.

Інститут виробничих технологій і передових матеріалів ім. Фраунгофера схвалив нову розробку і днями розпочав будівництво пілотної лінії для виробництва палива. Об'єкт буде введено в експлуатацію до кінця 2021 року і в наступному році виробить перші чотири тонни експериментальної Powerpaste.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка