В ЄС закликають заборонити рекламу викопного палива

Понад 20 екологічних і кліматичних груп закликали заборонити спонсорство і рекламу викопного палива у Європейському Союзі.

Кампанія стартувала на початку жовтня, передає kosatka.media

Більше 80 активістів організації Greenpeace заблокували вхід на нафтопереробний завод Shell у нідерландському порту Роттердам, щоб привернути увагу до запуску Європейської громадянської ініціативи, яка закликає до заборони реклами.

Акція відбулася менш ніж за місяць до початку кліматичного саміту ООН з клімату в Глазго. «Щоб допомогти змінити структуру продажів енергії Shell, нам необхідно швидко розвивати ці нові підприємства, - заявили у Shell. - Це означає, що ми повідомляємо нашим клієнтам через рекламу або соціальні мережі, які рішення щодо низького рівня викидів вуглецю ми пропонуємо зараз або розробляємо, щоб вони могли переключитися на них, коли настане відповідний момент».

Заклики до заборони на рекламу, пов'язану з викопним паливом, стають все більш популярними в ЄС. Так, Амстердам ввів заборону в міській мережі метро на рекламу, пов'язану з так званими «викопними продуктами» у цьому році.

 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка