В Каліфорнії розробляють спеціальні дороги для вантажних електромобілів

На загальновживаних американських дорогах з’являться вантажівки, що здатні заряджатись від двопровідної контактної мережі. В Карсоні встановлюють систему, котра буде підживлювати електричний та гібридний транспорт. Проектом eHighway зайнялись спеціалісти компанії «Siemens». 

Нова електрична повітряна лінія протягнеться на дві милі. Випробування системи eHighway триватимуть до середини 2016 року. Окрім Siemens, проектом займається Mack Truсks, дочірній підрозділ Volvo і Transpower.

Проект eHighway розробили для маршрутів з інтенсивним потоком вантажівок. Комплекс включає в себе повітряно-контактну мережу та установку «інтелектуальних» струмоприймачів на електричні, гібридні вантажні автомобілі. Датчики, що розміщені на даху вантажівок, автоматично підключаються до джерела підзарядки - підвісного кабелю. Після зарядки система автоматично від’єднує транспортний засіб від мережі і він продовжує рухатись на дизельному двигуні / електричному приводі. Довжина струмоприймача дозволяє автомобілю змінювати рядність. Вантажівки зможуть розганятись до швидкості 90 км/год та не забруднювати при цьому атмосферу. 

4.jpg

Система знаходиться в розробці ще з 2001 року, а вже зараз розглядаються можливості використання цієї технології у повсякденному житті. 

Нагадаємо, нові будівельні нормативи штату Каліфорнія будуть включати положення, згідно з яким, починаючи з 2015 року, всі новобудови в обов'язковому порядку повинні допускати установку в них зарядних пристроїв для електромобілів. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка