В Австрії стартували випробування водневого пасажирського потяга

Австрійська федеральна залізниця (ÖBB) приступила до 10-тижневих випробувань двовагонного поїзда Coradia iLint на водневих паливних елементах. Поїзд уже почав перевозити пасажирів складними альпійськими маршрутами, а період тестування закінчиться у другій половині листопада. Поїзд розвиває швидкість до 140 кілометрів на годину, рухається по рейках практично безшумно і викидає в атмосферу тільки пар і воду, передає Хайтек.

Поїзд розробила французька компанія Alstom. Єдина заправна станція була побудована на підприємстві ÖBB в місті Вінер-Нойштадт, а сам поїзд був розроблений для пересування по не електрифікованих лініях і може бути використаний на будь-яких залізницях Австрії.

Згідно з даними Alstom, крім повної відсутності викидів, Coradia iLint вперше використовує низку інноваційних технологій, включаючи перетворювачі чистої енергії, нові методи зберігання водню, а також інтелектуальну систему управління паливом.

Представники ÖBB заявляють, що компанія прагне стати вуглецево-нейтральної до 2050 року. Крім використання відновлюваних джерел енергії, сонячної та морської енергетики, компанія вивчає потенціал водню в якості «тягового рішення» для 1300 км залізниць в Австрії, які все ще покладаються на дизельні потяги. Восени минулого року ÖBB зробила перший крок – компанія провела випробування прототипу акумуляторно-електричного багатоканального двигуна Cityjet Eco Siemens Desiro ML на пасажирському поїзді в Нижній Австрії.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: