Українські залізничники включають режим економії

Розумна економія, як відомо, приносить прибуток, а недбале ставлення до витрат приводить до банкрутства. Під цим кутом зору в 2013 році Укрзалізниця впроваджувала заходи під гаслом «Рік ефективного використання електроенергії – витрачаємо раціонально, враховуємо досконало, аналізуємо професійно!»

Найперше, резерви енергії потрібні при використанні паливно-енергетичних ресурсів тяги поїздів. Адже за рік залізниця виконує перевозок в розмірі 42417 млн ткм і затрачає понад 254 тисяч тон дизпалива. Електротягою перевозиться 325465 млн ткм, витрачаючи на це 3800 млн кВт*год електроенергії. 

Для зниження витрат дизпалива на Одеській залізниці впровадили системи контролю «БИС-Р» на 143 з 206 тепловозів ЧМЭЗ і «Дельта-СУ» на 160 секцій тепловозів 2ТЕ10. Щомісячна економія на один тепловоз склала 900 кг. 

Реновація акумуляторних батарей дозволила зменшити витрати на 900 тис грн. Технологія реновації акумуляторів дозволяє підвищити їхню ємкість до 90%, відновити потужність, вдвічі продовжити експлуатаційний термін і на 15% зменшити витрати на закупівлю нових акумуляторів.

Одеська залізниця використовує дистанційну систему автоматичного освітлення пасажирських платформ безпосередньо перед прибуттям поїзда. В інший час освітлення працює на 20%. Нововведення, там де воно впроваджено, окупилося за кілька місяців.

В першому півріччі 2012 року залізниця економила вугілля (15,7%), мазут (30%) при опаленні. Вводяться нові системи опалення, теплові насоси, а також геліосистеми (депо Одеса-Застава І, дитячому таборі, санаторії). В Знаменці, в залізничній лікарні, планують котельню на пелетах. 

А вже в цьому році спеціалісти БМП-908 Львівської залізниці виготовили сонячний колектор для роботи з 500 літровим баком. 

1.jpg

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка