Українець зробив двигун для електромобіля

Взявши за основу принцип роботи мотор-колеса винахідника Шкондіна, 58-річний Володимир Вовк з Селянської Слободи Чернігівського району створив двигун для електромобіля. 

Українець пояснює, що Шкондін використовує тільки одну сторону котушки - південну або північну. А Володимир Вовк  задіяв обидві сторони. Тобто котушка працює з магнітами з обох сторін, повідомляє «Міський сайт Чернігова»

Секрет полягає в намотуванні котушок, але винахідник його поки не розголошує. «Мій двигун працює від імпульсу. Подаю в котушки маленькі імпульси - по 3 вольта, і всередині відбувається міні-вибух, який відштовхується від двох магнітів. І двигун працює», - говорить Володимир Вовк.

Свою розробку винахідних зробив усього за три місяці. При цьому двигун дуже легко розбирається. Корпус зроблено з диска «Таврії». Вісь - із «запорожця». Шків знайшов у сусіда. Сердечники для котушок взято зі старих телевізорів. Магніти (по 6 гривень кожен) замовлено на заводі в Білій Церкві.

«Ось контролер, який розподіляє енергію. Через нього я підключаюся проводами до акумулятора. Контролер бере з акумулятора постійну напругу і перетворює її в змінну. Енергія наростає, і частина її повертається назад в акумулятор. Це називається рекуперацією. Тобто двигун може служити генератором», - пояснює роботу своєї розробки Вовк. 

Разом з колесом двигун важить близько 26 кг. Для початку роботи йому достатньо 1,8-1,9 ампер. Якщо ж дати більшу напругу, приміром 36 вольт, то двигун бере всього 4 ампери.

«Для порівняння,  китайський 17-кілограмовий електродвигун на холостому ходу споживає 24 ампери - на 20 більше, ніж мій. Якщо ж китайський двигун навантажити, він візьме і до 50 ампер. Обладнаний їм електровелосипед після 30-40 км потрібно ставити на підзарядку на 8 годин. А мій при навантаженні бере максимум 10 ампер, ще й повертає енергію, тому його вистачить на значно довше».

Наразі український винахідник збирає кошти на патент. Володимир пояснює, що його розробка - це лише експериментальний варіант, зібраний з підручних матеріалів. Якщо ж його довести до розуму в заводських умовах, він буде на порядок потужнішим. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка