Українці зареєстрували у липні 730 електромобілів

У липні число реєстрацій електромобілів - первинні плюс ввезені з-за кордону легковики за посвідченням митниці або вантажною митною декларацією - зросло на 21% або до 730 одиниць у порівнянні з червнем поточного року.

Про це повідомила Федерація автопрому України (ФАУ) з посиланням на дані Міністерства внутрішніх справ, передає interfax.com.ua

"Липневий результат реєстрацій став найкращим цього року", - констатує ФАУ, однак зазначає, що порівняно з липнем 2020 року число реєстрацій електромобілів скоротилося на 9%.

Реєстрації в Україні нових і старих електромобілів у січні-липні 2021 року зросли на 3% у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року – до 4,281 одиниць, у тому числі на частку старих довелося 89,2% реєстраційє.

У січні-липні 2021 року четвірка лідерів на ринку залишилася незмінною у порівнянні з результатами першого півріччя - Nissan, Tesla, Chevrolet та Renault, п'яте місце закріпив за собою Volkswagen, потіснивши Audi.

У той же час якщо реєстрації Nissan скоротилися на 13% (до 1224 од.), Tesla втратила 29% (до 831 од.), то Chevrolet як і раніше стрімко йде вгору: реєстрації виросли в 2,7 рази - до 589 авто, а модель Chevrolet Bolt EV зберігає друге місце за популярністю після Nissan Leaf.

Як повідомлялося, Верховна Рада 15 Липня 2021 року прийняла два законопроекти Про стимулювання розвитку електротранспорту в Україні, якими, зокрема, звільнила з від сплати податку на додану вартість та ввізного мита з 2022 року по 31 грудня 2030 року комплектуючі для власного виробництва електротранспорту, а до кінця 2025 року – від ПДВ операції з ввезення та/або постачання електромобілів.

Крім того, до 31 грудня 2035 року від податку на прибуток звільняються підприємства-виробники виключно електротранспорту, електродвигунів, батарей і зарядних пристроїв.

У Федерації відзначають, що прийняття зазначених законопроектів створює умови для старту виробництва електротранспорту, дозволяє конкурувати за потенційного інвестора нарівні з сусідніми країнами з урахуванням наявних передумов – вигідного розташування і логістики, кваліфікованих працівників, дешевої робочої сили (майже вдвічі дешевше, ніж в ЄС).

"Це дасть можливість випускати автомобіль повномасштабного виробництва, за попередніми розрахунками, вчетверо дешевше, ніж у Німеччині", - зазначають у ФАУ.

В організації вважають, що Україна також має передумови і можливість випускати компоненти для електротранспорту і не тільки, особливо у контексті поточної ситуації з дефіцитом комплектуючих, наприклад, чіпів, і виробничими збоями і перервами у поставках через коронавірус.

За попередніми розрахунками ФАУ, Україна може випускати 100 тис. легкових електромобілів на рік, створити близько 10,6 тис. робочих місць, що дозволить збільшити податкові надходження на $35 млн і це близько $2,3 млрд щорічних валютних надходжень від реалізації на експорт.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка