Значну частину механічної енергії, котру використовує людство, виробляють двигуни внутрішнього згоряння. Для цього використовують декілька типів двигунів – реактивні, турбореактивні, газотурбінні, турбовентиляторні, парові. Кожен з них має свої переваги при експлуатації в певних умовах і не може використовуватись як універсальний для будь-якого місця. Найбільш поширеним є чотиритактний двигун внутрішнього згоряння, котрий має ряд недоліків, складну конструкцію з низьким ККД, але він добре пристосований до потреб споживачів.
Інноватор Віктор Гамалій пропонує новий варіант двигуна, котрий він називає довгим споловосполученням: детонаційно-прямоточний роторно-лопатевий паровий двигун (ДПРЛПД). В цій конструкції він зібрав переваги існуючих типів двигунів і максимально виключив недоліки. ДПРЛПД працює на всіх видах палива.
Відео презентацію можна переглянути тут: http://video.yandex.ua/users/gamalij-v/view/3/
Відео презентацію можна переглянути тут: http://video.yandex.ua/users/gamalij-v/view/3/
Перевагами цього двигуна винахідник називає наступні. Витрата палива суттєво нижча ніж в існуючих двигунах. Відсутність шкідливих викидів в атмосферу без використання каталізаторів. Будь-яке паливо придатне для використання в двигуні, в т.ч. порошкоподібне. Двигун не вимагає змащування.
ДПРЛПД має малу кількість деталей, з котрих тільки одна рухома, крім валу відбору потужності. Коефіцієнт використання виробленого тепла не менше 90%, а механічний ККД 99%.
Ознайомтеся з цікавими винаходами у рубриці "Розробки українських вчених"
Ознайомтеся з цікавими винаходами у рубриці "Розробки українських вчених"
В двигуні забезпечений паровий цикл із замкненим контуром води. Двигун простий в ремонті і не вимагає спеціального обладнання чи спеціально навчених спеціалістів. Замінювати потрібно щітки ущільнення з накладками.
В двигуні використовується детонаційний тип горіння в неохолоджуваній камері згоряння з абсолютно повним переходом хімічних зв’язків палива в тепло і в тиск. Можна використовувати без коробки передач. Відсутні клапани газорозподілу і розподільний вал. Не потрібна система охолодження. Для виготовлення конструкції двигуна достатньо фрезерно-токарного обладнання.
Детальнішу інформацію можна отримати у самого винахідника за тел. 097-2634570,
gamalij.v@yandex.ua; http://gamalij-v.livejournal.com/