У Європі запустять перший завод з виробництва літій-залізо-фосфатних акумуляторів для електромобілів

У Сербії побудують перший у Європі завод з виробництва літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів для електромобілів, автобусів, вантажівок, вилочних навантажувачів, інших промислових транспортних засобів і систем зберігання енергії.

Власну технологію розробила компанія ElevenEs, передає balkangreenenergynews.com

"LFP служать більш ніж у два рази довше, їх можна заряджати до 6000 разів, заряджати швидше, можна багаторазово заряджати до 100 %-ного рівня заряду і практично не викликати загорянь в електромобілях, - говорить Неманья Мікач, засновник і генеральний директор ElevenEs. - Крім того, вони коштують значно дешевше і сьогодні це найпопулярніший вибір у Китаї, який як і раніше є світовим лідером у сфері акумуляторних технологій".

До 2023 року завод ElevenEs зможе виробляти осередки LFP загальною розрахунковою річною потужністю 300 МВт-год. Будівництво електростанції потужністю 8 ГВт-год, що працює на 100% відновлюваних джерелах енергії, у Суботиці (Сербія) почнеться у 2024 році.


Пізніше він буде розширений до потужності 16 ГВт-год – достатньо, щоб щорічно оснащувати акумуляторами більше 300 000 електромобілів(BEVs). Компанія повідомила, що має намір найняти до 2000 осіб. Ще однією ключовою перевагою є той факт, що об'єкт також знаходиться дуже близько до долини Джадар, найбільшого родовища літію в Європі.

До 2030 року Європі буде потрібно у 14 разів більше батарей, ніж вона виробляє сьогодні. Попит обумовлений зростанням електричної мобільності та ринку зберігання енергії, який потребує акумулятори для стабілізації енергетичних систем, особливо з урахуванням зростаючої частки відновлюваних джерел енергії.

Літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори, що поєднують в собі переваги тривалого терміну служби, доступності та безпеки, завойовують все більш міцні позиції на швидкозростаючому ринку акумуляторних батарей. Вони не містять кобальту, нікелю та інших важкодоступних матеріалів.

ElevenEs, промисловий підрозділ багатонаціональної групи Al Pack, яка спеціалізується на переробці алюмінію і працює на ринку упаковки протягом 25 років, розробила власну технологію для виробництва батарей LFP, які є більш стійкими і ефективними. Компанія, яка з жовтня 2019 року проводить дослідження і розробки в області літій-іонних акумуляторів LFP, нещодавно відкрила науково-дослідний центр в Суботіце, Сербія, де працює міжнародна команда інженерів і вчених.

Elevenes тільки що підписала угоди з eit InnoEnergy. Дві компанії оголосили про стратегічне партнерство для створення першої в Європі гігафабрики літій-іонних акумуляторів LFP.

EIT InnoEnergy очолює промисловий потік Європейського альянсу акумуляторних батарей, ініціативи Європейської Комісії зі створення сильної і конкурентоспроможної європейської акумуляторної промисловості.

"Батареї LFP - це наступна велика річ на ринку акумуляторів, - говорить Якуб Мілер, генеральний директор EIT InnoEnergy Central Europe. - Хоча акумулятори на основі нікелю перевершують LFP за щільністю енергії і, ймовірно, залишаться кращим варіантом для високопродуктивних автомобілів, LFP набагато краще з точки зору вартості, безпеки і терміну служби, що робить його ідеальним вибором для промислових, ESS і міських EV (більш короткий діапазон) додатків".

Al Pack Group використовує процеси, аналогічні виробництву електродів, що є ключовим у виробництві акумуляторів, йдеться у повідомленні.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка