У центрі Києва запустили доставку на електромобілях української збірки

У центрі Києва тестують два електромобіля української збірки для надання послуг доставки.

Моделі Konyk були надані компанією "Електропрайд" великому рітейлеру "Сільпо " у рамках пілотного проекту, передає elektrovesti.net

"Тримісячний досвід експлуатації Konyk в службі доставки показав хороші результати, - каже директор "Електропрайду" Костянтин Сипайло. – Наші електромобілі гарно зарекомендували себе в умовах осінньо-зимового періоду: водій і вантаж захищені від снігу і дощу, є обігрів, чотириколісна машина більш стійка на дорозі в умовах ожеледиці або снігу».

За його словами, при невисокій ціні самої машини - це відмінна альтернатива дво -, триколісним відкритим електроскутерам.

"Fozzy Group тестує два електромобіля моделі Konyk для надання послуг доставки в центрі Києва, - повідомив Іван Пальчевський, начальник відділу зв'язків з медіа Fozzy Group, до якої входить мережа"Сільпо". - Рішення про продовження співпраці будемо приймати окремо".

Електромобіль Konyk створений на китайській платформі. В "Електропрайді" удосконалили" ходову", переробили Battery Management System(BMS), внесли конструктивні зміни в силову частину. «Автомобілі адаптовані до експлуатації в наших кліматичних умовах, тому вирішили поставляти їх під власним брендом, - розповів Костянтин Сипайло. - Ми - не виробник, у нас є платформа, а модифікації кузова виробляються згідно з побажаннями замовника", приміром зробили багажне відділення більшим".

За його словами, електромобілями Konyk зацікавилися ресторани, а також послуги доставки запчастин для автомобілів. Найбільш затребувана вантажна модифікація, можливість виробництва термокузова і рефрижератора.

За словами Костянтина Сипайло, наразі надійшли замовлення на поставку декількох десятків електромобілів.

У базовій комплектації вантажний електромобіль коштує $6,5 тисяч, і його пробіг на одному заряді – близько 100 км. "Ми можемо зробити, щоб Konyk проїжджав і 150 км, і 200 км, але це буде вже інша ціна", – пояснивв Костянтин Сипайло. – Електромобіль, який дозволить проїхати 200 км без підзарядки, буде коштувати на $3 тисячі дорожче».

Konyk від звичайної (220 Вольт) розетки повністю заряджається за три з половиною години. "Надалі плануємо, щоб була швидка зарядка – година-півтори, залежно від ємності батарей, – повідомив директор "Електропрайду". - Засновником компанії є завод "Елміз", який займається випуском, зокрема, і електрозарядних станцій».

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка