У Швеції завершився експеримент по експлуатації двигунів на біопаливі

Влада Стокгольма підвела підсумки чотирирічного експерименту з випробувань вантажівок з двигунами, що працюють на альтернативному паливі. Масштабне випробування розпочалося у 2010 році, коли на маршрути запустили 50 вантажівок з різними силовими установками – метано-дизельними, дизель-електричними, а також біоетаноловими (ED95). Тривалий експеримент мав виявити найкращий двигун на біопаливі, повідомляє Trucks.Autocentre.ua

Чотирирічний досвід експлуатації показав, що біоетанол – найбільш ефективне альтернативне паливо, що дозволяє максимально скоротити кількість викидів СО2. Приміром, у вантажівок марки Scania з двигуном на біоетанолі було виявлено на 70% менше вуглекислого газу, що міститься у вихлопах. А при використанні біоетанолу (ED95), отриманого з відходів лісового господарства, кількість СО2 у відпрацьованих газах знижується ще більше - на 90%.

Дані вантажівки експлуатує компанія Kyl-och, що займається доставкою продуктів харчування в супермаркети Стокгольму та області.

«За чотири роки використання вантажівок на біоетанолі, ми вважаємо їх кращими серед інших подібних машин на альтернативному паливі. А в управлінні і експлуатації вони нічим не відрізняються від дизельних», - говорить виконавчий директор компанії Kyl-och Роберт Баркенсдже.
 
Варто зазначити, що біоетанол ED95 являє собою паливо для адаптованих дизельних двигунів, які мають в основі етанол. Воно складається з 95% чистого етанолу з додаванням прискорювача займання, мастила і присадок, що пригнічують корозію. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка