У Швеції розробили 200-метровий лайнер, який працює на енергії вітру

У Швеції представили найбільший морський лайнер, який працює на енергії вітру і практично не викидає вуглець та інші шкідливі речовини.

Проект Oceanbird розробляє шведський суднобудівник Wallenius Marine за фінансової підтримки уряду і кількох науково-дослідних центрів, передає hightech.fm

Морське судно матиме довжину 200 метрів. У корпус трансатлантичного лайнера вмонтували п'ять "вітрил-крил", висота кожного з яких становить 80 м. Вони можуть повертатися на 360 градусів, не торкаючись один одного. Вітрила можна прибрати, щоб пройти під мостом або для того, щоб перечекати погану погоду. Двигуни у морському судні, довжиною 200 м., будуть використовуватися тільки для надзвичайних ситуацій.

Вітрила, які будуть виготовлені зі сталі і композитних матеріалів, зробили такими великими, щоб генерувати достатню потужність для судна, вагою 35 тис.тонн (при повному навантаженні). Для того, щоб врахувати атмосферні умови і створити корпус, дослідники встановили кілька датчиків на висоті 200 м. над рівнем моря. "Вся ця інформація допомогла нам розробити ефективну систему крила і корпусу, здатну максимально використовувати енергію вітру", - відзначають дослідники.

Новий трансатлантичний лайнер, який зможе вмістити 7 тис. автомобілів, буде викидати на 90% менше вуглецю, ніж будь-яке інше морське транспортне судно. Передбачається, що двигуни будуть використовуватися для маневрування в портах і під час надзвичайних ситуацій.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: