У Парижі аеропорти переобладнують під зберігання та транспортування водню

У Парижі аеропорти переобладнають під зберігання, транспортування і розподіл газоподібного і рідкого водню.

Інфраструктуру для літаків на водневих паливних елементах розроблять у рамках програми, яку реалізує альянс з французьких авіакомпаній Airbus і Air France-KLM, аеропортів ADP Groupe і агентства Choose Paris Region, передає hightech.plus

Об’єднання діятиме відповідно до плану Європейської Комісії зі створення умов для впровадження водневих літаків до 2035 року.

Нова стратегія охопить всі аеропорти Парижа. Паливні елементи будуть застосовуватися не тільки для забезпечення роботи літаків — ADP Groupe планує скористатися інфраструктурою і перевести наземну техніку і частину будівель на живлення від водневих генераторів.

В рамках проекту партнери обіцяють працювати за принципами економіки замкнутого циклу. Спеціалізоване обладнання збиратиме газоподібний водень, що розсіюється під час заправки літаків рідким воднем, і використовувати побічні продукти при виробництві декарбонізованого водню. Ці процеси передбачають розвиток ланцюжків поставок водню по території всієї Франції.

"Водень - це одна з найбільш перспективних технологій, яка дозволить нам досягти нульових викидів CO2, але ми не зможемо досягти наших цілей поодинці, — заявив віце-президент Airbus Жан-Бріс Дюмон. - Ця революція також вимагатиме зміни наших регуляторних та інфраструктурних екосистем у всьому світі і аеропорти повинні зіграти ключову роль у забезпеченні цього переходу, і сподіваємося, що ця ініціатива сприятиме розвитку творчих проектів і нових рішень».

У минулому році Airbus представив три концепти в рамках проекту ZeroE. Зараз виробник сфокусувався на вузькофюзеляжному авіалайнері, який буде представлений якраз до завершення програми Choose Paris Region — до 2035 року.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка