У Німеччині запустять 41 електричку на «зеленому» водні

До кінця 2021 року неелектрифікована залізнична лінія на північному заході Німеччини у федеральній землі Нижня Саксонія повністю відмовиться від дизельних локомотивів.

На стокілометровому маршруті між містами Бремерхафен, Куксхафен, Букстехуде і Бремерферде запустять 14 електричок на водні, передає dw.

У поїздів, які виробляють електроенергію у паливних елементах в ході хімічної реакції між воднем і киснем, замість вихлопів виходить вода.

Такі ж водневі електрички вирішили використовувати і у федеральній землі Гессен. У травні 2019 року французький концерн Alstom, який випускає поїзди на водні, отримав замовлення обсягом в 500 млн євро на 27 поїздів. З 2022 року їх планується використовувати для приміського сполучення з гірським масивом Таунус на північному заході від Франкфурта-на-Майні.

В результаті Федеративна республіка Німеччина стане безперечним світовим лідером у сфері водневого залізничного транспорту. Тим більше, що інтерес до інноваційних поїздів Alstom проявляють й інші федеральні землі. З деякими з них, повідомив глава німецької філії концерну Йорг Нікутта, ведуться наразі "активні переговори".

На даний момент у Німеччині експлуатуються два поки єдиних у світі водневі поїзди Coradia iLint.

Торік у липні, через десять місяців після початку регулярного перевезення пасажирів по стокілометровому маршруту між містами Бремерхафен, Куксхафен, Букстехуде і Бремерферде, водневі поїзди вже успішно відпрацювали свої перші 100 тисяч кілометрів.

 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка