У Німеччині протестують електромобільні зарядки, які можуть продавати надлишки електроенергії

У Німеччині встановлять для електромобілів 20 зарядних станцій постійного струму потужністю 22 кВт, які можуть продавати надлишки електроенергії.

Настінну система DC Wallbox протестує німецький автовиробник Volkswagen, передає hightech.plus

"З новим Wallbox електромобілі можуть заряджатися постійним струмом (DC) до 22 кВт – що приблизно вдвічі перевищує швидкість типового Wallbox, що працює зі змінним струмом (AC), - пояснюють у компанії. - У технології зарядки, заснованої на постійному струмі, електрика надходить безпосередньо в свинцеву тягову батарею за умови, що електромобіль оснащений комбінованою зарядною системою (CCS) зарядного порту, електромобіль заряджаються незалежно від вбудованих в нього бортових зарядних пристроїв, які обмежують зарядну здатність, збільшується потенційна зарядна ємність у порівнянні зі змінним струмом і, як результат, процес зарядки значно скорочується».

Крім того, DC Wallbox працює в обидві сторони, тобто його можна використовувати для того, щоб продавати надлишки електроенергії.

Двонаправлена зарядна станція покликана закрити розрив між зарядкою рівня 2 і швидкою зарядкою постійного струму рівня 3.

Зазвичай станції зарядки електромобілів ділять на три рівні. Перший - це домашні розетки змінного струму для поповнення акумулятора машини у гаражі. Дешево, але повільно. Другий рівень швидший, оскільки забезпечує потужність до 11 кВт в залежності від можливостей автомобіля і станції. Нарешті, третій - станції прискореної зарядки, потужність яких починається від 50 кВт і доходить до 300 кВт, але вимагає підключення до комерційної мережі.

DC Wallbox буде протестована у п'яти містах Німеччини: Вольфсбурзі, Брауншвейгу, Ганновері, Сальцгіттері і Касселі.

VW обіцяє запустити DC Wallbox у серійне виробництво.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка