У Києві відкрили службу «доставки за годину» на електровелосипедах

Відтепер доставка товарів стала не лише зручною та швидкою, але й екологічною. Все завдяки цікавому стартапу Данила Тонкопія, що вирішив створити сервіс доставки на електровелосипедах. Проект DelFast обіцяє вручити покупцеві товар вже через годину після здійснення замовлення. Наразі компанія розвивається швидкими темпами та співпрацює більш ніж з 70 клієнтами в Києві. А після того, як в лютому венчурний фонд Imperious Group вклав у проект $250 000, він отримав нові можливості розвитку, повідомляє онлайн-видання AIN.UA

2.jpg

Старт 
Проект DelFast запрацював у листопаді минулого року. На той момент у розпорядженні кур'єрів було всього десять електровелосипедів, число яких до кінця року планували збільшити до 50-ти. Однак, виконати план повною мірою не вдалося - на сьогодні на лінії працює 33 велосипеди, ще 15 у виробництві (готові електробайки від виробника вдосконалюють в Україні, щоб підвищити їх потужність). 

«За неповні п'ять місяців роботи велокур'єри DelFast здійснили більше 5000 доставок. У робочий день ми робимо приблизно 100 доставок, і ця цифра зростає на 40-50% на місяць», - говорить Тонкопій. 

Персонал 
Клієнтів обслуговують в цілому 30 кур'єрів, але, за словами власника проекту, в штат постійно шукають нових хлопців. Основна вимога до кандидатів - вміння їздити на велосипеді. Загалом, DelFast орієнтується на доставку вантажів вагою до 7 кг. 

Вартість послуг 
Вартість доставки в межах Києва фіксована - 50 гривень, адже електричні транспортні засоби від цін на паливо не залежать.

3.jpg

Клієнти 
За словами власника, найчастіше співпраця з новим клієнтом починається з листа у мережі Facebook. Першим клієнтом проекту став  один із інтернет-магазинів ділової літератури, слідом за яким послугами DelFast скористався ще один торговець книгами в інтернеті. Спочатку серед клієнтів проекту біли невеличкі онлайн-магазини, але в лютому-березні доставкою від DelFast почали користуватися великі магазини техніки.

Однак, великі компанії не спішать звертатися до DelFast, оскільки велокур'єри можуть працювати далеко не з усіма категоріями їх асортименту через обмеження по габаритах. «На нашому сайті є спеціальні фільтри, що дозволяють користувачеві відразу вибрати товар, який буде у нього на порозі протягом однієї години», - говорить Тонкопій.
 
Крім того, компанія доставляє товари як з інтернет-магазинів, так і посилки приватних осіб «з рук в руки».

Проблеми 
Основна проблема, з якою зіштовхнулися в DelFast, - падіння купівельної спроможності українців на тлі девальвації в країні. Багато магазинів переживають не найкращі часи. Сьогодні Тонкопій сподівається на відкладений попит. «Ми розвиваємо наш сервіс «на спаді», тому є деякі складнощі, але всі вони носять тимчасовий характер», - говорить він.

Перспективи 
В майбутньому підприємець сподівається масштабувати свою бізнес-модель у великі міста Європи та навіть Азії.

«Ми показали, що доставка за годину дійсно працює, тому ринок логістики «зі скрипом» повертається в нашу сторону. «Зі скрипом» - тому що багатьом великим гравцям необхідно змінити схему доставки, переглянути швидкість видачі товару на складі, швидкість відвантаження та передачі товарів кур'єру, і перейти від мислення «на завтра» до мислення «на зараз». Але ринок змінюється, і цей процес вже не можна відвернути», - упевнений Тонкопій.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка