У Кореї повітряні кульки допомагають паркуватись і економити бензин

У Столиці Південної Кореї - Сеулі, де проживає майже чверть усього населення країни, кожен другий - власник авто. Це місто знаходиться на першому місці по споживанню бензину в світі. Незважаючи на активну пропаганду громадського транспорту, зараз в Сеулі зареєстровано понад 3 млн. автівок, і з кожним днем їх стає тільки більше. Це створює серйозні незручності для автовласників: безкоштовні паркінги в столиці Південної Кореї сьогодні практично відсутні, а за паркування в недозволеному місці передбачені серйозні штрафи. До того ж, знайти вільне місце для паркування стає все важче. Кожен день водії в Сеулі витрачають багато часу на пошуки вільного паркувального місця, проїжджаючи в середньому зайві 500 метрів. У місяць на такі пошуки може йти додатково цілий літр бензину і багато зіпсованих нервів.

Parking.jpg

S-Oil, одна з чотирьох основних нафтових компаній в Кореї, взяла на себе місію по збереженню палива, часу і нервів. Розробкою ідеї зайнялося корейське агентство Cheil Worldwide. Вони запустили рекламну компанію «HERE» («СЮДИ»), яка є одночасно і соціальною, і комерційною. Фахівці Cheil Worldwide вирішили, що для перевантажених машинами паркінгів Сеула просто необхідна система навігації. Система, яка показала б, де звільнилося місце для паркування.

Розробники Cheil Worldwide запустили пробний проект на паркінгу на 76 місць. На кожному паркувальному місці на мотузці була підвішана жовта повітряна куля у формі стрілки з написом «HERE», що нагадує маркер GPS. Ідея полягає в тому, що повітряна куля опускається і зникає з видимості, коли автомобіль паркується, і знову піднімається, коли автомобіль їде, звільняючи простір. Таким чином, видно лише ті кульки, які сигналізують про вільне місце. Це виявилося чудовою ідеєю, так як вільні парковки стають видні здалеку з будь-якого місця і без використання спеціальних програм. Кожне з таких місць для паркування, яке легко виявити, економить і час, і бензин.


З самого початку система почала працювати чітко і на рівні розуміння, і на рівні функціонування. Водії бачили жовту стрілку з написом «HERE» на парковці і без пояснень розуміли, що це означає. Автомобілісти не блукали в пошуках парковки, а відразу їхали до жовтого маячка. Всього за один день, 700 автомобілів використовували на 23 літра менше бензину, ніж зазвичай. Звичайно це, в першу чергу, рекламна компанія, проте на її прикладі добре видно як прості рішення можуть приносити конкретну екологічну користь в сучасному мегаполісі.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка