У Франції розробляють корабель, який працюватиме на електроенергії та біогазі

У Франції мають намір розробити і побудувати річкове судно, яке працюватиме на електроенергії та біогазі.

Про це йдеться в угоді підписаній французьською газорозподільною мережею GRDF і промисловою компанією Segula Technologies, яка запропонувала активніше використовувати внутрішньоміську річкову мережу для доставки товарів замовлених через Інтернет, передає rus-shipping.ru

Згідно з концептом, судно довжиною 34 метри і шириною 5 метрів зможе доставляти товари і вантажі у центр столиці, а на зворотному рейсі збирати і відвозити відходи на утилізацію за межі метрополії. Потреба в екологічному річковому транспорті виникла у зв'язку зі зростанням електронної торгівлі та тривалістю і неекологічністю доставки товарів по густій міській мережі автодоріг.

Планується, що гібридне судно, яке працюватиме на річці Сена, з'явиться до 2020 року. GRDF забезпечить заправку суден подібного типу на розташованих уздовж річки станціях, серед яких, зокрема, фігурує мультиенергетична станція, яка буде відрита в центрі Парижа біля мосту Grenelle в рамках проекту "Réinventer la Seine".

Проект інноваційного судна був представлений у Парижі у рамках "Salon des Maires et des Collectivités Locales".

В рамках програми "Green Deliriver", крім Segula Technologies та газорозподільної мережі GRDF, в угоді беруть участь ще сім партнерів, зацікавлених у розвитку міської річкової логістики: верф "Chantier Naval de la Seine et Oise", GPS&O, портове об'єднання HAROPA, логістична компанія Saint-Gobain Distribution Bâtiment France, агентство по переробці відходів Syctom, нафтогазова компанія TOTAL та держагентство "Водні шляхи Франції" (Voies navigables de France /VNF). 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка