У Британії запустили залізничну лінію на сонячній електроенергії

У Великобританії оператор залізничної інфраструктури Network Rail встановив 100 сонячних панелей для освітлення та сигнальних вогнів на ділянці Вессекс роут.

СЕС побудована у місті Олдершот у рамках пілотного проекту Riding Sunbeams, ініційованого благодійними організаціями по боротьбі зі змінами клімату 10:10 та Community Energy South, запрацювала 23 серпня, передає vokrugsveta.ua

Передбачається, що невеликий залишок "сонячної" електроенергії буде потрапляти на самі залізничні колії.


Проект Riding Sunbeams отримав державне фінансування завдяки дослідженню 10:10, яке показало, що підключення сонячних панелей безпосередньо до залізничних і трамвайних мереж може задовольнити значну частину їх потреб в електроенергії.

На даний момент всі дані про проект аналізуються вченими з Університету Бірмінгема. Дослідники хочуть визначити, як краще встановити сонячні панелі для живлення самих поїздів. Ці установки будуть набагато більше тих, що змонтовані в Олдершоті.

Передбачається, що з наступного року 30-кіловольтна пілотна мережа на сонячних панелях буде живити локомотиви, які курсуватимуть на ділянці Вессекс роут.

Дослідження також показало, що навіть без державних субсидій це поновлюване джерело енергії обійдеться дешевше, ніж електрика, що поставляється по мережі. Якщо пілотний проект буде успішний, цю технологію стануть застосовувати по всій мережі британської Network Rail.

У Riding Sunbeams очікують, що сонячні панелі забезпечуватимуть залізничні маршрути Сполученого Королівства електроенергією на 15-20%. «Майбутні проекти будуть власністю місцевих громад, які отримуватимуть у місцеві бюджети додаткові кошти від експлуатації сонячих панелей, - пояснює директор Riding Sunbeam Лео Мюррей. - До кінця 2020 року ми плануємо побудувати першу у світі повномасштабну мережу комунальних "сонячних ферм" та під'єднати її до залізниць Сполученого Королівства».

Як наслідок, британська залізниця зможе зменшити вартість послуг, наповнити місцеві бюджети та зробити свій внесок у стримування кліматичної кризи, зменшити використання дизельних поїздів, продовжує він. «Таку ж модель можна використовувати у всьому світі, особливо в сонячних країнах на кшталт Індії та держав у Південній Америці, - зазначає Лео Мюррей. – Індійська залізниця також планує будівництво сонячних станцій, оскільки наразі 250 поїздів обтяжених «сонячними» дахами використовують більше електроенергії».

На даний момент сонячну електростанцію уже використовує для роботи депо в центральному Лондоні.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка