У Білорусі випустять прототип 90-тонного самоскиду на електричних батареях

Білоруський автомобільний завод(БелАЗ) планує випустити перший зразок 90-тонного самоскида на електричних батареях у найближчі місяці.

Як зазначають у компанії, постачальником батарей виступить південнокорейський виробник, передає Dprom.online

«Наразі вирішується питання тривалості роботи електросамоскидів без підзарядки, - пояснюють розробники. - В середньому самоскиду вистачає заряду приблизно на 8 годин - при русі з гірською масою вниз, однак при транспортуванні вантажів наверх машина витрачає більше електроенергії, тому підзарядка необхідна після кожного рейсу».

Згідно з підрахунками, впровадження електровозів дозволить гірничо-збагачувальним комбінатам заощадити до $3 млн за 10 років експлуатації.

Паралельно на автомобільному заводі йде повним ходом розробка електро- та дизель-тролейвозів. Машини даного класу здатні перемикатися на зовнішнє джерело електрики на певних ділянках дороги. Електро-тролейвози використовуватимуть акумуляторні батареї тільки під час навантаження/розвантаження гірської маси, а дизель-тролейвози завдяки такій функції знизять споживання дизельного палива, скоротять кількість викидів, але при цьому швидкість руху самоскида на підйомі збільшиться у 2 рази.

Також Білоруський автомобільний завод створює власну систему управління тролейвозним обладнанням для виробництва електротролейвозу на базі самоскида БЕЛАЗ - 75306 вантажопідйомністю 220 т.

Для дослідно-промислових випробувань нової техніки на заводському полігоні підприємства незабаром встановлять контактну тролейну лінію довжиною понад 500 м.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: