Топ-10 виробників акумуляторів для електромобілів 2015 року

Підсумкові цифри продажів акумуляторів для електромобілів за 2015 рік показують, що компанія Panasonic утримує першість, а BYD і LG Chem продовжують зростати, пише Сlean technica.

Продаж літій-іонних акумуляторів Panasonic за рік склав 4,552 мегават-годин (МВт-год). Ця цифра показує досить стрімке зростання у порівнянні з 2014 роком – коли компанією було продано 2726 МВт акумуляторів. Частка компанії на ринку залишається на рівні близько 38%.

Причиною першості Panasonic на ринку в значній мірі є партнерство компанії з Tesla Motors, а також відносно великі розміри пакету акумуляторів, які використовуються в Tesla Model S і Model X.

Battery Producer

2015 (MWh)

2014 (MWh)

% of 2015 Total

% of 2014 Total

Panasonic

4552

2726

40%

41%

BYD

1652

461

14%

7%

LG Chem

1432

886

13%

13%

AESC

1272

1620

11%

25%

Mitsubishi/GS Yuasa

600

451

5%

7%

Samsung

504

314

4%

5%

Epower

489

NA

4%

Beijing Pride Power

397

121

3%

2%

Air Litium (Lyoyang)

283

NA

2%

Wanxiang

268

NA

2%

TOTAL

11449

6579

100%

100%

Друге місце посідає BYD з 1,652 МВт акумуляторів, проданих в 2015 році – це дуже високий показник – у 2014-му він становив всього 461 МВт-год. В порівнянні з 6% в 2014 році, компанія збільшила свою частку на ринку до 14% в 2015 році.

LG Chem зайняв третю позицію, з 1,432 МВт-год літій-іонних акумуляторів, проданих протягом минулого року – в порівнянні з 886 МВт-год в 2014-му. Частка ринку залишається на рівні 12%. LG Chem є постачальником для гібридних Chevy Volt і скоро буде постачальником для Chevy Bolt, а також компанія поставляє акумулятори для численних менш популярних електромобілів і гібридів.

Компанія AESC, спільний проект між NEC і Nissan, продовжує втрачати частку (12% (!) щороку), з з падінням продажу електрокара Leaf і аутсорсингових акумуляторів Nissan, отож мабутнє їхньої спільної співпраці виглядає похмурим.

У швидко зростаючому ринку акумуляторів Японії (GS Yuasa / Mitsubishi) продажі зросли скромними темпами. Вони гальмуються невеликим об'ємом акумуляторів, які має гібридний автомобіль Outlander.

Samsung, що має партнерські стосунки з BMW і FIAT, підвищив продажі, побивши торішній результат з великим відривом, хоча цього було недостатньо, аби завоювати значну частку ринку.

Epower є першим із серії невеликих виробників китайських акумуляторів в нижній частині рейтингу, з Beijing Pride Power на сходинці № 8, Air Litium (Lyoyang) (постачальник Kandi) на № 9 і Wanxiang на 10 місці. Цікавий факт, що всі вони збільшили частку відносно попереднього року.

Розвиток подій в майбутньому прогнозує тривале зростання китайського сектору, запуск Tesla Model 3 і початок виробництва в Tesla / Panasonic Gigafactory.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка