Створено літій-іонний акумулятор з функцією самостійного обігріву у зимовий холод

Екстремальні температури можуть серйозно вплинути на продуктивність літієвих батарей. Приміром, втрата потужності при температурі нижче нуля, від чого часто страждають електричні транспортні засоби, може призвести до повільної зарядки, вплинути на рекуперативне гальмування і скоротити дальність поїздки на 40%. 

Команда Пенсільванського Університету (США) вирішила взятися за вирішення цієї проблеми, створивши літієву батарею з нікелевою фольгою, прикріпленою на одному кінці до негативного полюса, повідомляє ресурс FacePla.net.

Вбудований датчик температури перенаправляє струм через нікелеву фольгу, нагріваючи батарею зсередини через резистивний нагрів, поки вона не нагріється до температури розмерзання води, а потім вимикає і залишає батарею в нормальному для функціонування стані.

Під час тестувань акумулятор зміг нагрівався від -20°С до 0 °С протягом 20 секунд, і від -30°С до 0°с протягом 30 секунд. 

Під час цього процесу було спожито лише 3,8% і 5,5% ємності батареї відповідно. Для порівняння, команда вказує, що це значне менше, ніж втрата ємності в холодних температурах, коли акумулятори втрачаючи до 40% потужності. Крім того, розроблені батареї всього на 1,5% важчі і дорожчі на 0,04%, ніж звичайні літій-іонні батареї.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка