Сім брендів, які використовують перероблені матеріали

Все більше компаній у світі починає використовувати у виробництві матеріали з переробленого пластику.

Для 7 великих брендів віяння "еco-friendly" переросло в серйозну і усвідомлену справу, передає lab.bit.ua.

З переробленого пластику компанія Nike виробляє кросівки Flyknit - еквівалент 6 пластикових пляшок. Взуття, яке прилягає немов носок, компанія зробила для бігунів. Чотири роки програмісти, інженери та дизайнери працювали над кросівками Flyknit, безшовний в'язаний верх яких щільно сидить на нозі і не втрачає форми.



Технологія дозволила зменшити ресурсні витрати на виробництво однієї пари взуття в середньому на 60%.

Американська компанія по виробництву верхнього одягу і спорядження Patagonia переробляє пляшки з-під содової в поліефір (відомий як поліестр) ще з 1993 року. Вона першою зробила зі сміття фліс.

Сьогодні Patagonia отримує поліефірні волокна ще й з виробничих відходів, зношеного одягу і пластикових пляшок. З поліефірних волокон компанія виробляє і рюкзаки, і футболки, і спорядження для екстремальних погодних умов. Після скорочення корпоративних податків, компанія заявила, що $10 млн зекономлених на податках буде віддавати організаціям, які піклуються про навколишнє середовище.



Компанія G-Star Raw Jeans спільно з репером Pharrell створила лінійку джинсів, виготовлених з переробленого пластику, який виловили з океану. Гібридний матеріал суміші бавовни і пластмаси отримав назву Bionic Yarn.

Starbucks спростувала поширений міф про те, що паперові стаканчики з-під кави не можна переробити прибутково і енергоефективно. Компанія подрібнила в целюлозу 25 млн стаканчиків і перетворила в нові аркуші паперу.

На додачу, 10% матеріалу для виготовлення нових стаканчиків - це вже перероблені і використані до цього стакани. До 2020 року компанія планує довести частку переробленого матеріалу у нових виробах до 20%.

Adidas виробляє в'язані кросівки-шкарпетки з океанського пластику. Компанія брала участь в гонці з Nike за цю технологію, але за підсумком взуття обох брендів з’явилося на ринку майже одночасно. Завдяки "в'язці" і безшовності вдається уникнути потреби в інших матеріалах, навіть в тому ж пластику.



Компанія перша створила бутси для футболу за повністю безшовною технологією і повністю переробленого пластику.

The North Face - американська компанія, яка спеціалізується на виробництві верхнього одягу, взуття та спорядження, до складу якої входить багато синтетики, переробляє поліефір у верх піджака, а щонайменше п'ять перероблених пластикових пляшок перетворює у підкладку.



У 2017 році The North Face представила цілу лінійку футболок і шортів з переробленого пластику, який зібрали у Національних парках США.



Французький виробник мінеральної води Evian взяв за мету до 2025 року використовувати у виробництві виключно перероблений пластик.


Зараз пляшки містять в середньому вже 25% переробленого матеріалу. Компанія так само прагне перенести логістику на рейки поїздів, замість машин, які сильніше забруднюють повітря.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка