Siemens тестують швидкисні зарядні станції для важкого електротранспорту

Компанії Siemens і VDL Bus & Coach в Нідерландах розпочали тестування нових зарядних модульних станцій у поєднанні з системами накопичення для парків важкої електрифікованої автомобільної техніки, які можуть стати новою нішею у транспортній сфері. Такі станції з власними аккумулюючими ємностями можуть надавати операторам електроенергетичних систем послуги з балансування та підтримки надійної роботи мереж.

Зважаючи на необхідність гнучкої та ефективної зарядки для електричних автобусів і вантажних автомобілів, Siemens і VDL Bus & Coach об'єднали зусилля з розробки інноваційних рішень для депо таких важких електричних транспортних засобів. Використання технології V2G дозволить здійснювати швидку зарядку електрифікованого важкого транспорту, а також пропонувати послуги з балансування та підтримання частоти у енергосистемі.

У зв'язку зі стрімким розвитком електротранспорту розбудова зарядної інфраструктури та її інтеграція до енергосистеми набуває все більшого значення, привертає увагу та інвестиції провідних технологічних компаній світу. Електричні транспортні засоби можуть споживати сотні кВт-год за короткий проміжок часу, особливо на станціях швидкої зарядки. Це стає як викликом, так і можливістю для операторів мереж. Одночасна зарядка великої кількості електричних транспортних засобів може призвести до сплесків навантаження в енергосистемі та ускладнити її функціонування. З іншого боку, із впровадженням інтелектуальних мережевих технологій на зарядних станціях електромобілі можуть приносити користь енергосистемі як розподілені енергетичні ресурси та надавати допоміжні послуги, такі як регулювання частоти та балансування.

Фахівці Siemens встановили потужні станції швидкої зарядки в поєднанні з системами накопичення електроенергії на тестовому майданчику в центрі дослідної експлуатації компанії VDL у місті Валкенсвард, Нідерланди. Спеціальна схема перемикання дозволяє гнучко використовувати зарядні станції та динамічно змінювати видачу потужності для підключених транспортних засобів. Зарядні станції керуються програмним забезпеченням на основі MindSphere, операційної системи для Інтернету речей (IoT) від Siemens. VDL використовуватиме цю технологію для проведення тестів на сумісність та функціональні можливості при зарядці різних важких електричних транспортних засобів, таких як автобуси та вантажівки.

У центрі дослідної експлуатації VDL комбінація «розумних» зарядних технологій з локальними системами накопичення електроенергії пройде тестування в реальних умовах, щоб перевірити її функціональність та надійність під час роботи. Клієнти обох компаній можуть відвідувати цей випробувальний центр для ознайомлення з новою технікою та проходження навчання.

Функція V2G, інтегрована в одній із зарядних станцій, дозволяє забезпечити двонаправлену передачу потужності. Завдяки цьому транспортні засоби можуть не тільки черпати енергію з мережі та локальної системи накопичення, але й постачати електроенергію до них. Ця функція відкриває шлях для майбутніх сфер застосування, таких як покриття піків попиту на електроенергію. Завдяки V2G електромобілі зможуть отримувати сигнали управління зарядом та видавати його назад у разі браку потужності в енергосистемі.

У Валкенсварді використовуються станції швидкої зарядки потужністю 150 кВт, об’єднані в систему. Це дозволяє заряджати три транспортні засоби паралельно потужністю до 150 кВт на кожен, або один транспортний засіб особливо швидко потужністю до 450 кВт з використанням технології high-power charging (HPC). Як пояснює Моніка Мертінс, керівник напряму обслуговування електричних транспортних засобів Siemens Smart Infrastructure, завдяки цьому видачу потужності можна гнучко регулювати, що дозволяє оптимізувати використання зарядної інфраструктури для депо з різними потребами.

Модульна гнучка зарядна система, яка проходить випробування в Валкенсварді, демонструє можливості розширення потужної зарядної інфраструктури у великих масштабах без значного додаткового навантаження на мережі. Об’єднавши локальну систему акумулювання енергії із зарядними станціями та програмним забезпеченням, з’являється можливість змінювати режими роботи відповідно до поточних та майбутніх потреб. Цей проект є одним з тих, що відкриває шляхи до розширеної електрифікації транспортного сектору та успішного енергетичного переходу.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка