Роб Саргент: Проти сонячної енергетики в США ведуть приховані інформаційні кампанії 12 різних структур

Журналіст Huffington Post Роб Саргент (Rob Sargent) івважає, що в США 12 різних структур ведуть приховані інформаційні кампанії, спрямовані проти швидкозростаючої сонячної енергетики. Нижче — переклад статті Роба.


Практично всі люблять сонячну енергію. Тому, якщо Ви проводите рекламну кампанію щоб переконати політиків або широку громадськість послабити політики, що уможливили сонячний бум в Америці, Вам ймовірно доведеться вдатись до гіпербол, маніпуляцій або безпосередньої брехні.

Так, наприклад, у подібній рекламі у штаті Аризона стверджується, що державна підтримка дахових сонячних станцій принесла “корпоративні прибутки співмірні із каліфорнійськими” для “компаній, що займаються сонячною енергетикою з-поза меж штату”. І це незважаючи на той факт, що в самій Аризоні працює близько 400 компаній, що займаються сонячною енергією. Сумарно вони працевлаштовують більш як 9 000 людей.

В рекламі, що поширюється у Канзасі говориться, що стандарт штату на відновлювану електроенергію був “ще одним урядовим дорученням, котре ми не можемо собі дозволити”. При цьому спеціальна комісія компанії-оператора електромережі штату встановила, що на відновлювані джерела енергії прийшлось близько 15% споживаної в штаті електроенергії, в той час як оплата за неї становила лише близько 2% коштів, сплачених компанією.

Ще одна реклама вийшла у Флориді. Вона критикує передвиборчу про-сонячну ініціативу, говорячи про те, що платники тарифів за електроенергію субсидуватимуть власників сонячних панелей, котрі під'єднуються до електромережі. І це попри те, що практично всі дослідження на цю тему вказують на протилежне.

Ці реклами пов'язані між собою не тільки загостреним поданням фактів. Їх об'єднує і те, що за ними стоять магнати ринку викопних палив Чарльз та Девід Кох (Charles and David Koch) або контрольована ними політична група Американці За Процвітання (Americans for Prosperity)

Братам Кохам належить значна кількість активів, пов'язаних із викопними паливами. Цими активами вони керують через компанію Koch Industries та багато з її дочірніх компаній, котрим належать нафтопереробні заводи в трьох штатах та близько 4000 миль трубопроводів. Організація “Американці За Процвітання” дозволяє Кохам замаскувати свої фінансові інтереси і боротись із політиками, що сприяють сонячній енергетиці, маскуючи таку боротьбу під позицію громадян.

Проте, брати Кохи не самотні у цій справі. Відповідно до свіжого звіту Environment America та Frontier Group, котрий називається “Блокуючи сонце” (Blocking the Sun) є близько 12 зацікавлених груп лобістських, пов'язаних із викопними паливами. Сюди ж входять деякі оператори мереж, що проводять найбільш агресивні в країні кампанії, спрямовані на підрив політик, що просувають сонячну енергетику.

Таким чином існує національна мережа лобістів інтересів енергетичних компаній та мозкових центрів, спонсорованих індустріями, пов'язаними із викопним паливом, котрі розробляють “анти-сонячні” зміни до законодавств та надають політичне прикриття відповідним кампаніям:

  • Електричний Інститут Едісона (The Edison Electric Institute) — торгова група, що представляє американські енергокомпанії, що належать інвесторам. Нещодавно запустила анти-сонячну адвокаційну кампанію, зібравши в 2012 році конференцію під час якої операторів енергомереж застерігали стосовно загроз, котрі сонячна енергія приносить для їх традиційних моделей отримання прибутку.

  • Американські Рада Законодавчого Обміну (The American Legislative Exchange Council) надає енергокомпаніям та компаніям, пов'язаним із вуглеводневим паливом доступ до законодавчих органів штатів. Після конференції EEI в 2012 році ALEC розробила та поширила проект законодавчого акту, котрий би послабив закони про вимірювання в мережі та відмінив стандарти штатів по впровадженню відновлюваних джерел енергії.

  • Інститут Хартленда (The Heartland Institute), мозковий центр, котрий фінансується Кохами, Exxon та іншими представниками паливної галузі, допомагали ALEC розробляти згадані анти-сонячні законопроекти і поширювали оманливу інформацію стосовно впливу сонячної енергії.

  • Альянс Споживачів Енергії (The Consumer Energy Alliance), котрий представляє себе як голос споживачів, проте насправді є групою прикриття, для галузі виробництва палив, що представляє інтереси компаній, що займаються викопними паливами такими як ExxonMobil, Chevron та Shell Oil. Сама організація знаходитися в Х'юстоні.

Після розробки згаданого “модельного” законопроекту, компанії, що працюють в електроенергетиці штат за штатом, за підтримки від загальнонаціональних лобістських груп та використовуючи власні чималі ресурси здійснюють інформаційні атаки на ключові політики з підтримки сонячної енергетики:

  • Arizona Public Service прокачувала кошти через “групи прикриття” для кампанії проти регулювання обліку електроенергії і була звинувачена у неналежному способі впливу комісією, що регулює діяльність енергетичних компаній на рівні штату

  • Duke Energy — найбільша енергокомпанія в США, позиціонувала себе як прихильник і лідер із впровадження сонячної енергії, інвестуючи в великі сонячні електростанції, в той же час витрачаючи мільйони доларів на те щоб залишити при владі у Флориді політиків із явною анти-сонячною позицією і лобіюючи проти можливості підключення до мережі незалежних виробників у Північній Кароліні.

  • American Electric Power підтримували анти-сонячні кампанії у різних штатах, в тому числі і Огайо та Західній Вірджинії та добились успіху у встановленні обмежень для дахових установок у Західній Вірджинії.

  • Дочірні компанії Berkshire Hathaway Energy, котра належить Уоррену Баффету проводять активні кампанії щоб припинити зростання генерації з сонячної енергії в Юті та Неваді та працюють проти дахових сонячних інсталяцій.

  • The Salt River Project, ще одна енергокомпанія з Аризони пролобіювала, мабуть, найбільш шкідливу анти-сонячну поправку до законодавства. Вона вимагає стягувати додаткові кошти із “сонячних” споживачів, що збільшує середній рахунок домогосподарства на близько $50 в місяць.

  • У Огайо FirstEnergy виступила лідером в боротьбі за те, щоб зробити штат першим у країні штатом, що заморозив свій стандарт відновлюваної енергії. Результатом цього стало зменшення приватних інвестицій в сонячну енергетику на 100 000 000 доларів.

  • Найбільша енергокомпанія Вісконсина - We Energies практично безперервно подає пропозиції у Вісконсинську Комісію Публічних Послуг спрямовані на припинення зростання сонячної енергії. Ці пропозиції включають відміну деяких правил обліку та вимогу стягувати додаткову плату з власників сонячних інсталяцій.

Очевидно через те, що сонячна енергія є настільки популярною, більшість із цих інформаційних атак здійснюються подалі від погляду громадськості у владних коридорах чи у непрозорих радах при енергокомпаніях. А як тільки ці кампанії виходять на рівень публічного обговорення, лобісти працюють під прикриттям груп, котрі ніби-то представляють інтереси споживачів енергії.

В цьому звіти ми зробили спробу відкинути завісу, що прикриває групи, котрі борються проти сонячної енергії і США. Висвітлюючи діяльність таких компаній та груп, котрі атакують сонячну енергію і тактику, котру вони використовують, ми сподіваємось допомогти громадянам та особам, що приймають рішення дати відповідь коли до них докотяться хвилі анти-сонячних кампаній.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка