Повітря замість бензину для автомобілів

Зменшення використання в автомобілях палива, котре забруднює повітря, можливе за допомогою використання  того ж повітря.
Новий кросовер Peugeot 2008, випуск котрого планують на 2016 рік, буде першим серійним автомобілем, котрий використовує систему Hybrid Air. Ця силова установка поєднує бензиновий двигун і систему використання стисненого повітря. Сам двигун є 3-циліндровим, оптимізований за масою і компактністю. Внутрішнє тертя зменшено за рахунок покриття з алмазного вуглецю.
Система Hybrid Air складається з трьох частин: акумулятор стисненого повітря, бак низького тиску у ролі розширювального баку, гідравлічний блок насоса і двигуна. Використовується електронне керування коробкою передач для розподілу між двома двигунами. 
Нова машина буде мати три режими руху: за допомогою бензину, повітря і комбінований режим. При руху автострадами буде працювати тільки 1,2 літровий двигун VTі.
В режимі «повітря» авто отримує рух тільки за допомогою енергії стисненого повітря. Бензин не використовується і немає викиду газів.

Читайте також: Новая система заряжает электрические автобусы за 15 секунд
Акумулятор стисненого повітря поповнюється двома способами. Гальмування проводиться не гальмівними дисками, а опором повітря, що стискається в акумуляторі. Другий спосіб поповнення акумулятора – від основного двигуна при його запуску. 

При використанні системи Hybrid Air авто буде споживати до 2 літрів бензину в розрахунку на 100 км шляху.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка