Південна Корея запустила перший електричний експрес

У Південній Кореї запустили перший надшвидкісний поїзд з електричним двигуном.

KTX-Eum тестує компанія Korail Railroad Corp у рамках реалізації подвійного плану з відновлення економіки після пандемії і декарбонізації транспортної системи, передає hightech.plus

Надшвидкісний поїзд KTX-Eum був розроблений і виготовлений Hyundai Rotem. Технологія електродвигуна була запозичена у прототипу іншого поїзда-HEMU-430X, а інтер'єр експреса більше схожий на салон літака, ніж на традиційні поїзди. KTX-Eum використовує розподілену тягу з провідними причепами на кожному кінці і шість проміжних вагонів. На відміну від дизельних поїздів і електричних аналогів, такий склад продовжує працювати, навіть якщо один з електричних двигунів вийде з ладу. KTX-Eum з двома працюючими руховими установками розганяється до 260 км на годину і вміщує 381 пасажира.

"Ми замінимо всі дизельні пасажирські поїзди на KTX-Eum до 2029 року і створимо екологічно чистий залізничний транспорт по всій країні, - заявив президент Південній Кореї Мун Чже Ін на церемонії, присвяченій запуску експреса KTX-Eum. - Таким чином ми скоротимо викиди парникових газів на 70 тис. тонн, що еквівалентно посадці 10 млн соснових дерев, і наблизимося до суспільства з нейтральним рівнем викидів CO2".

Згідно з підрахунками Korail, кожен електричний поїзд Hyundai Rotem виробляє на 30% викидів менше, ніж дизельні поїзди, на які торік у Південній Кореї припало понад 235 тисяч тонн викидів CO2.

В рамках нової програми Південна Корея також інвестує у модернізацію залізничної мережі до 2025 року $64,7 млрд з перспективою збільшення обсягу фінансування.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка