Новий фінський круїзний паром зможе працювати на біогазі, утилізувати холод і переробляти тепло в електрику

У Фінляндії споруджують новий круїзний пором Viking Glory, який зможе працювати на біогазі, утилізувати холод, переробляти тепло в електрику, заощаджувати паливо на маневруванні.

Чергове судно фінської компанії Viking Line стане рекордсменом за економічністю та екологічністю, передає votpusk.ru

Viking Glory першим отримає новітні фінські біопаливні двигуни WДrtsilД 31DF. Основним паливом стане зріджений природний газ, що не містить сірки. В майбутньому ці двигуни зможуть працювати і на біогазі.

"На поромі буде встановлено шість двигунів 31DF з метою оптимізувати споживання палива і ресурс кожної з силових установок, - розповідає керівник проекту нового порома Карі Грандберг. - Цей двигун теж рекордсмен, його віддача найвища в своєму сегменті - 550 кВт (747 л. с.) на один циліндр".

Використання зрідженого природного газу дозволить скоротити викиди сірки в атмосферу до нуля і значно скоротити викиди CO2, порівняно з дизельними двигунами.

Viking Glory також буде першим поромом з системою утилізації холоду. Оскільки зріджений природний газ транспортується і зберігається при екстремально низьких температурах (161,5 °С), його потенціал буде використовуватися у холодильних камерах та охолодження приміщень з температурним режимом.

«Сьогодні поширена практика утилізації тепла, коли теплова енергія, яка виділяється двигунами внутрішнього згоряння та іншими машинами, використовується для систем опалення та підготовки гарячої води, - зазначає Карі Грандберг. - Однак використання потенціалу кріогенних рідин, яким є зріджений природний газ , це новий крок у розвитку кліматично оптимізованих рішень».

На VIking Glory буде й система переробки тепла в електрику. Установка Climeon дозволить генерувати до 40% від всього необхідного обсягу електроенергії для пасажирів порома. Крім цього з'явиться динамічна система кондиціонування і освітлення, яка дозволить скоротити до мінімуму енергоспоживання незаселених кают.

Серед інших інновацій Viking Glory - установка Azipod ABB, яка заощадить час і паливо, що витрачається на маневрування. Пасажирський пором такого типу вперше отримає гребні гвинти, які обертаються у горизонтальній площині, прискорюючи та полегшуючи маневрування, а також знижуючи опір водного середовища на 8%.

Як результат, новий пором буде на 10% економічніше, ніж Viking Grace, який з 2013 року тримає пальму екологічної першості серед пасажирських поромів Балтики і світу.

Новий круїзний пором Viking Glory буде запущений в експлуатацію у 2021 році і обслуговуватиме маршрут Турку (Фінляндія) - Аландські острови (Фінляндія) - Стокгольм (Швеція).

Glory працюватиме в парі з пором Viking Grace, який також курсує цим маршрутом. Таким чином, дана круїзна лінія буде обслуговуватися найчистішими з точки зору екології круїзними поромами.

Viking Glory розрахований на 2800 пасажирів отримає найбільшу площу панорамного скління серед всіх поромів на Балтиці.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка