Німецький велосипед на водневих паливних елементах проїжджає 65 кілометроів на 34 грамах водню

Німецька компанія Linde Group розробила електровелосипед, здатний проїхати 65 кілометрів на електроенергії, котра отримується із водневого паливного елементу.

Linde Group є одним із найкрупніших світових постачальників різних промислових газів, включно із воднем. В ЄС компанія активно працює над тим щоб зайняти лідерські позиції на ринку водневих паливних заправок для водневих автомобілів. У Німеччині, де BMW та Mercedes працюють над водневими машинами, компанія вже має 100 подібних заправок.

За словами представників компанії, їм імпонують переваги мінімізації впливу на довкілля, котрі надає технологія отримання енергії із водню. Щоб підтвердити свою відданість справі просування чистих енергетичних технологій, у Linde Group розробили велосипед на паливних елементах, котрий проїжджає 65 кілометрів, використовуючи лише 34 грами водню.

Рух велосипеда, котрий називається H2, крім педалей, забезпечується електромотором. Проте акумулятор, котрий зазвичай встановлюється на електровелосипедах, розробники замінили на компактний паливний елемент. Він генерує енергію використовуючи накопичений у ньому водень. Кисень, необхідний для паливного елементу береться із атмосфери. Розробники подумали і про швидку перезарядку велосипеда — паливний елемент можна заповнити менш ніж за 6 хвилин.

Як повідомляє Electric Cars Report, інженерам Linde знадобилось менше 3 місяців щоб перетворити первинну ідею в цілком функціональний прототип. Цей прототип, що популяризується розробниками під гаслом “їду на водні” доводить існування життєздатної альтернативи традиційним акумуляторам у електричних велосипедах. Така технологія ще більше розширює можливості дружнього до довкілля транспорту. Подібно до водневих автомобілів, велосипеди на паливних елементах мають подвійну перевагу у вигляді значних відстаней, котрі вони можуть долати на одній заправці та зовсім короткої кількахвилинної перезарядки.

Велосипед планують H2 випускати у вигляді обмеженої серії прототипів. Водень для цих велосипедів отримується шляхом електролізу води, для якого застосовується вітрова енергія або біогаз. Викиди вуглецю при такому способі зарядки є значно нижчими ніж в звичних електровелосипедах, котрі заряджаються від електромережі. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка