Найяскравіші соціальні проекти на захист води

У сучасному світі до збереження води закликає соціальна реклама, арт-об'єкти та мистецькі акції.

Деякі такі проекти справді змушують задуматися і змінити ставлення до проблеми забруднення та дефіциту найціннішого ресурсу, передає Da-voda.

Так, громадська організація Action contre la Faim («Дія проти голоду») розмістила у центрі Парижа плакат, на якому звичайна вода у флаконі прирівнювалася до елітної парфумерії.



На одному рекламному постері мешканців та гостей французької столиці запитують: «Який продукт класу люкс найбільш затребуваний?» , а на другому відповідають: «Вода. Вона є розкішшю для мільярда землян». 

Автори проекту наголошують, що звичайна питна вода цінніша за будь-які парфуми. У багатьох країнах – Судані, Камбоджі, Сомалі, Афганістані, Лівії та Ефіопії – люди страждають від нестачі цього природного ресурсу.

В один прекрасний день каналізаційні люки на вулицях Дубліна перетворилися у пробки для ванн і раковин.



Таким чином громадська організація Taptip вирішила нагадати про те, що жодна крапля води не повинна витікати даремно. На вініловій наклейці можна прочитати напис: «Вода безцінна, давайте її берегти».

Канадський художник Серж Белу створив мозаїку «Немовля в утробі» з 66 тис. біорозкладаних стаканчиків, дощової води і органічних барвників, аби привернути увагу до забруднення води.



«Кожні 20 секунд від хвороб, пов'язаних з водою, у світі вмирає одна дитина, - каже митець. – Нам потрібна чиста вода завжди, навіть до нашого народження». Аби створити «водний шедевр» розміром 334 м2, митцю та близько ста його помічникам знадобилося 62 години.



У Нью-Йорку водні резервуари, які з’явились у кінці 19-го сторіччя на дахах будинків з сімома і більше поверхами для створення необхідного для подачі води тиску, обгорнули «водними» полотнами. Сучасні художники намалювали близько 300 картин, які потім були надруковані на вінілі і розміщені на водних баках. Ідею проекту Water Tank Project подала режисер Мері Джордан після поїздки до Ефіопії, де люди змушені боротися за право доступу до чистої води. На одному з дахів Нью-Йорка дівчина намагається зберегти кожну краплю дощу.



Свої малюнки для акції, серед інших, надали лідер гурту Radiohead Том Йорк і репер Jay-Z. Оновлені у такий спосіб резервуари привернули увагу до організованої у Нью-Йорку просвітницької кампанії, яка присвячена дбайливому ставленню до води.

Наразі в американському мегаполісі налічується близько 17 тис. водних баків, які вироблялись без використання клею чи інших речовин — лише дерево та мідні кільця. Вони є доказом поважного віку багатьох високих будівель. Зараз використовують більш сучасні засоби забезпечення тиску води, проте старенькі водні баки демонтувати не поспішають - ця технологія лишається достатньо надійною і зручною й сьогодні.

Всесвітній фонд дикої природи славиться ефектними рекламними компаніями. Не оминула організація увагою і проблему забруднення води, яка ставить під загрозу існування всього живого на Землі.



«Одна банка розчинника забруднює мільйони літрів води». Цей постер створений для кампанії, яку Всесвітній фонд дикої природи проводив у Болгарії.



«70% пластику опиняється в океані», – попереджує WWF.

Привернув увагу до проблеми нестачі чистої води в африканських країнах і автомат з продажу брудної води.



Встановлений свого часу у Нью-Йорку в рамках рекламної кампанії ЮНІСЕФ автомат пропонував всього за один доллар купити пляшку води з небезпечною хворобою: холерою або малярією. Виручені від продажу каламутної рідини кошти пішли на забезпечення дітей чистою питною водою.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка