McDonald’s та Starbucks розробили багаторазові стаканчики з QR-кодами для відстеження

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s та мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks розробили багаторазові стаканчики з RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.

Над проектом NextGen Cup Challenge - посуду наступного покоління - компанії працювали два роки, передає inspired.com.ua.

Компанії зосередились не на виборі ідеального матеріалу, а на створенні моделей «розумних» стаканчиків, які будуть повторно використовуватись. Це означає їх збір, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження. 

Пілотну версію програми запустять у McDonald’s та Starbucks, які розташовані у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія. Це стане тестом для громадськості: чи будуть споживачі викидати стаканчики у спеціальні місця збору, а не в сміттєві баки. Крім цього, цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — в таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.

Експеримент зі стаканчиками відстежуватимуть відразу два стартапи: Muuse займеться QR-кодами, а CupClub — RFID-чіпами. Клієнти повинні сканувати ці коди при покупці напою і перед відправкою стаканчика у спеціальний контейнер.

Starbucks Corporation та McDonald’s Corporation щорічно витрачають кошти на виготовлення мільярдів паперових стаканчиків, більшість з яких вкриті шаром пластику і не непридатні для подальшої переробки.

Ліквідація великих обсягів відходів дозволить компаніям досягти намічених екологічних цілей.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка