McDonald’s і Starbucks переходять на багаторазові стаканчики з чіпами

McDonald's і Starbucks продаватимуть клієнтам напої в багаторазових стаканчиках. Цього тижня програму почали тестувати в кав'ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто, штат Каліфорнія. Багаторазові стаканчики будуть оснащені RFID-чіпами або QR-кодами. Програма має на меті з’ясувати, чи споживачі залишатимуть нові стаканчики в спеціальних місцях збору замість сміттєвих баків, повідомляє Bloomberg.

Нововведення стало результатом дворічного проекту NextGen Cup Challenge від McDonald's і Starbucks. Мережі викидають мільярди одноразових стаканчиків щороку. Більшість з них мають у складі пластик, що робить їх переробку майже неможливою. Компанії ж пропонують зробити звичний стаканчик для кави більш довговічним, створивши систему повторного використання.

NextGen також має намір спробувати використання нових чашок одноразового використання, які можна компостувати та переробляти в Окленді.

Система повторного використання складається зі збору стаканчиків, їх очищення, перерозподілу і цифрового відстеження. Завдяки останньому заклади контролюватимуть показники повторного використання і стан посуду. Відстеження також дозволить визначати зони, де люди беруть стаканчики з собою. Там стануть частіше нагадувати клієнтам про необхідність повернення посуду.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: