У Києві виробляють зарядні станції для електромобілів від 950 у.о.

Минулого року київські ентузіасти запустили в Україні проект з виробництва зарядних станцій для електромобілів – GreenFuel. Наразі найпростіша настінна станція без кабелів, але з доставкою, обійдеться в $950. Самі ж підприємці запевняють, що їх вироби – повністю українська розробка, яка збирається на вітчизняних потужностях, повідомляє ресурс АІN.ua.

Перший пристрій створювала команда з 14 чоловік і більше 10 компаній-підрядників. Частину компонентів постачають українські підприємства,  збирають вироби на власних потужностях GreenFuel в Києві.


Першу станцію зарядки встановили для відкритого користування в Києві (вул. Радистів, 40, біля Броварського проспекту). Безкоштовну станцію можна знайти на мапі plugshare.com. Вона здатна зарядити до двох автомобілів Tesla з потужністю 22 кВт/год. 

На сьогоднішній день в GreenFuel власники вклали приблизно $250 тисяч власних коштів, на окупність планують вийти вже в найближчі 3-4 роки. Сторонні інвестиції засновники залучати не планують.


Асортимент Greenfuel включає в себе три види станцій:

- комерційні станції вартістю від $2600 (з доступом по r-fid карткам), можуть встановлюватися автономно в будь-якій точці міста, в БЦ, ТРЦ, ресторанах, кінотеатрах, паркінгах і т.д.

- комерційні настінні станції (з доступом по r-fid карткам), вартістю від $950 - монтуються на стіни будь-яких будівель і споруд.

- портативні зарядки - це спеціальні міні-зарядки, які можна підключити до розетки в 220 вольт і зарядити автомобіль, мотоцикл, велосипед і т.п. Поки продукт знаходиться в розробці.


Основним своїм конкурентом в Україні GreenFuel називає Дніпропетровську компанію-виробника E-Line, конкурувати з якими  планують за рахунок більш великих можливостей станцій за ту ж ціну. «Наприклад, у наших заправок шість роз'ємів, а у E-Line чотири. За ту ж ціну», - пояснюють в компанії. 

До інших переваг своїх станцій GreenFuel відносять повноцінну авторизацію зарядних портів, наявність статусного екрану для користувачів із зазначенням потужності заряду, водонепроникність. У майбутньому зарядні станції планують синхронізувати з мобільними пристроями через спеціальний інтернет-додаток. 

У перспективі GreenFuel орієнтується на західний ринок. 

«Будемо відверті, в Україні ринок не те що живий чи мертвий, його просто немає, - пояснює PR-менеджер GreenFuel Юлія Шулімова. - Одна справа ставити в Україні зарядку раз на півроку, а інша - мати великого іноземного замовника і будувати йому мережу по всій Європі в шість разів дешевше, ніж це зроблять західні підрядники».

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка