Консорціум компаній планує встановити в Німеччині 400 водневих заправок до 2023 року

Крос-галузевий концерн H2 MOBILITY Deutschland планує до 2023 року розгорнути в Німеччині мережу із 400 водневих заправок.

Європейські автовиробники на сьогодні сконцентрували свою увагу на електричних та гібридних автомобілях. Проте це не означає, що дослідження водневих паливних елементів зупинились. Їх можливості зараз вивчають, наприклад BMW та Mercedes.

А зовсім нещодавно 6 європейських компаній оголосили про створення консорціуму, котрий планує побудувати 400 заправних водневих станцій на території Німеччини до 2023 року. До списку засновників увійшли Air Liquide, Linde, Daimler, OMV, Shell, а також — Total. Цей крос-галузевий концерн називатиметься H2 MOBILITY Deutschland. Штаб-квартира концерну розташована у Берліні і там вже йде активна робота над першим етапом плану — спорудженням 100 заправних водневих станцій протягом наступних кількох років.

Минулого тижня менеджери H2 MOBILITY зустрічались із міністром транспорту Німеччини Александром Добріндтом (Alexander Dobrindt) для обговорення своїх планів із перетворення Німеччини на першу країну, де буде розгорнуто повноцінну мережу заправки паливних водневих елементів. Очікується, що інвестиції в проект складуть близько 500 мільйонів доларів США. H2 MOBILITY є членом нещодавно сформованої мережі “Hydrogen Mobility Europe” і тісно співпрацює із такими автовиробниками як BMW, Volkswagen, Honda, Toyota, а також постачальником технологічних рішень Intelligent Energy.

Проте, поки що, водень є суперечливим джерелом енергії. Поки що для того, щоб виробити водень комерційної якості потрібно інвестувати більше енергії ніж можна отримати із самого водню. Проте прихильники цієї технології говорять, що незабаром дешева сонячна енергія вирішить цю проблему, оскільки через деякий час ми матимемо надлишки практично безкоштовної електроенергії з відновлюваних джерел. Скептики ж вказують на те, що до забезпечення світових потреб у енергії від сонця ще дуже далеко і що більш ефективним буде заряджати батареї електромобілів ніж використовувати енергію для виробництва водню. Проте навряд чи ми зможемо зрозуміти хто із них правий найближчі 10 років.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка