Кавову гущу, яка залишається після заварювання кави, можна переробляти у паливні брикети

Концепція "Coffee to go" або кава з собою набула популярності у всьому світі. Проте численні мережі кав'ярень, як Starbucks, Costa та інші, виробляють тонни відходів, і мова йде зовсім не про паперові стакани. 

Кавову гущу, яка залишається після заварювання кави, зазвичай викидають. "У ній надзвичайно багато енергії", - говорить 23-річний британець Артур Кей (Arthur Kay). "Вдвічі більше, ніж у деревині". Саме тому Кей  заснував компанію Bio-Bean, яка перетворює залишки кави Лондона на біопаливо та пелети. 

1.jpg

Зараз Bio-Bean переробляє 2% з близько 200 000 тонн кавової гущі, що кожен рік залишають прихильники кави у британській столиці. Згодом компанія планує збільшити цю долю до 40%. Найбільша частина кавових відходів приходиться на великих виробників - Kraft, Nescafé та інших, які смажать, мелять каву та виробляють розчинний продукт. Харчовим концернам, а також мережам кав'ярень вигідно віддавати відходи Bio-Bean, тому що утилізація кавової гущі в Великобританії коштує в середньому 154 фунти (майже 200 євро) за тонну. З Bio-Bean це обходиться значно дешевше. 

Устаткування в Суффолці здатне переробити близько 5 тонн кавової гущі в годину. Вже навіть однієї тонни достатньо, щоб заощадити 7 тонн емісій діоксиду вуглецю. В процесі переробки олія, що міститься в кавовій гущі, відділяється від інших компонентів і перетворюється на дизель шляхом переетерифікації. 

Інвестори і засновники вже вклали в Bio-Bean більше 3 мільйонів доларів США. Проекту надали фінансову допомогу такі відомі енергокомпанії, як Shell Oil, Greater London Authority (GLA), а також Університетський коледж Лондона (UCL). Мер Лондона Борис Джонсон теж підтримав молоду компанію, бо вбачає великі перспективи виробництва біопалива з кавових відходів. У майбутньому Bio-Bean планує започаткувати виробництво палива та пелет у Німеччині, Бразилії і США. 

3.jpg

Тільки у червні 2014 року британський Університет Бат підтвердив, що  рештки кави підходять для виробництва палива. Як наголошують науковці, між окремими сортами кави є лише незначна різниця, що стосується вмісту олії. "У інших технічних рослин для виробництва біодизеля частково наявні сильні відхилення", - зазначає Кріс Чак (Chris Chuck) з кафедри хімічної інженерії. "Однорідність кавового дизелю є доброю новиною для виробників палива."

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка