Канадська авіакомпанія першою в світі переходить на електричні літаки

Канадська авіакомпанія Harbour Air переводить весь свій флот, що складається з понад 40 гідролітаків (гідропланів) на електричну тягу. Нині це найбільша авіакомпанія Північної Америки, що працює на гідропланах – щороку Harbour Air перевозить 500 тисяч пасажирів, здійснюючи щоденні регулярні рейси між Сіетлом, Ванкувером та іншими містами на узбережжі Британської Колумбії, а також на острів Ванкувер. У рік здійснюється близько 30 тисяч комерційних рейсів.

Для переходу на електричні літаки компанія тісно співпрацюватиме з МagniX, яка розробила електродвигун потужністю 750 к.с.. У поєднанні з акумуляторною батареєю цей двигун забезпечить літак достатньою кількістю електроенергії і потужності приблизно на годину польоту. Тривалість усіх маршрутів Harbour Air зазвичай не перевищує 30 хвилин, тому електрична технологія ідеально для них підходить.

«Це еволюція транспорту в напрямку електричної тяги. Двигун внутрішнього згоряння практично застарів для подальшого розвитку», – вважає засновник і генеральний директор Harbour Air Грег Макдугалл.

Вартість переходу на електричну тягу така ж, як і установка турбінного двигуна, але останній суттєво дорожчий в обслуговуванні. Першим переобладнаним літаком буде DHC-2 de Havilland Beaver, комерційний літак на шість пасажирів, який використовується в маршрутній мережі Harbour Air. Авіакомпанія спільно з MagniX планують провести перші льотні випробування повністю електричного літака в кінці 2019 року.

Зараз на авіацію припадає 12% всіх викидів вуглецю в США і 4,9% в світі. Модифікуючи існуючий флот, Harbour Air створить перший в світі повністю електричний комерційний парк гідролітаків. Авіакомпанія не покладатиметься на викопне паливо і не здійснюватиме викидів – це значний крок вперед в інноваціях і розвитку авіаційної галузі.


Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка