Каліфорнія заборонить продаж нових бензинових авто до 2035 року

Штат Каліфорнія заборонить продаж нових бензинових і дизельних легкових і вантажних автомобілів до 2035 року.

Про це йдеться в указі губернатора Гевіна Ньюсома, передає energosmi

Таким чином найбільший покупець автомобілів в США планує боротися з вуглецевим забрудненням, що сприяє підвищенню температури,  та лісовими пожежами. 

«Ми не зможемо перейти до безвуглецевої економіки до 2045 року без транспорту, - сказав Гевін Ньюсом. - Намічаємо новий курс... з твердою метою, що до 2035 року ми ліквідуємо в штаті Каліфорнія продажі двигунів внутрішнього згоряння».

У той час як нові автомобілі на вуглецевому паливі не можуть бути придбані після вступу закону в силу. «Каліфорнійці можуть зберегти свій поточний автомобіль або купити старий автомобіль, - сказав Гевін Ньюсом. - Ми нічого не забираємо".

З населенням в 40 мільйонів чоловік держава щорічно купує більше 10% всіх нових легкових і вантажних автомобілів, що продаються у США, і є найбільшим ринком країни для електромобілів, на якому сьогодні експлуатується близько 750 000 автомобілів. У Каліфорнії також є 34 компанії, що виробляють або планують виробляти електромобілі, у першу чергу Tesla на базі Пало-Альто.

На транспорт припадає більше половини вуглецевого забруднення Каліфорнії, 80% забруднень, що утворюють смог, і 95% шкідливих викидів дизельного палива, йдеться у заяві Гевіна Ньюсома.

В результаті у містах і селищах в районі Лос-Анджелеса і в Центральній долині штату постійно спостерігається найгірша якість повітря у США.

"Перехід Каліфорнії до нульових викидів амбіційний, але не дивовижний,  - говорить Джессіка Колдвелл, виконавчий директор Edmunds. - Зміна клімату є головною турботою багатьох каліфорнійців, які все більше і більше страждають від руйнівних лісових пожеж, які, здається, тільки посилилися в останні роки».

Будуть потрібні фінансові стимули, щоб більше людей захотіли перейти на електромобілі, зауважує вона.

За даними офісу Гевіна Ньюсома, разом з правилами, що стосуються пасажирських транспортних засобів, Каліфорнійська рада з повітряних ресурсів повинна встановити правила, які вимагають, щоб транспортні засоби середньої і великої вантажопідйомності були з нульовим рівнем викидів до 2045 року. Сміттєвози, які возять вантажі у порти штату і з них, до 2035 року повинні будуть мати нульові викиди.

З попередніми правилами Каліфорнії з охорони навколишнього середовища та викидів боролися автовиробники, нафтові компанії та адміністрація Трампа, і новий наказ Ньюсома, безсумнівно, зіткнеться з юридичними проблемами. Тим не менш, шість автовиробників, які раніше погодилися дотримуватися суворих правил Каліфорнії щодо викидів шкідливих речовин в атмосферу, підтримують відмову від бензину. Серед них Ford, Volkswagen, Honda, BMW і Volvo.

«Ми згодні з губернатором Ньюсомом в тому, що пора вжити термінових заходів для вирішення проблеми зміни клімату», — йдеться у заяві Форд.

Гевін Ньюсом підписав свій указ на капоті електричного Ford Mustang Mach-E у середу.

"Прогрес вимагає державно-приватного партнерства, інтелектуальної інфраструктури та ключових ресурсів, які спонукають споживачів інвестувати в електрифіковані продукти. Ми сподіваємося і далі вносити свій внесок у цю трансформацію".

Крім того, Гевін Ньюсом також повідомив, що його наказ включає заборону на гідророзрив для видобутку нафти і газу у штаті. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: