Каліфорнія інтегрує електромобілі в енергосистему для підзарядки і для видачі електроенергії в мережу

Американського штату Каліфорнія інтегрує електромобілі в енергосистему для підзарядки і для видачі електроенергії в мережу.

Відповідні пропозиції щодо впровадження концепції vehicle-to-grid integration (VGI) представив регулятор в енергетиці - California Public Utilities Commission(CPUC), передає utilitydive.com.

Концепція VGI передбачає можливість підключення електромобіля до електричної мережі як для підзарядки акумулятора, так і для видачі електроенергії у мережу в рамках надання послуг з управління споживанням – Demand Response.

Механізм VGI також планується задіяти як одне з джерел резервного живлення при технологічних порушеннях в енергосистемі, наприклад, у період лісових пожеж. Після проходження узгодження в інших органах влади пропозиції CPUC будуть оформлені окремим наказом і торкнуться, у першу чергу, діяльності трьох енергохолдингів – Southern California Edison (SCE), San Diego Gas & Electric (SDGE) і Pacific Gas and Electric (PG&E) – найбільших постачальників електроенергії у штаті.

Ці компанії будуть зобов'язані звітувати перед регулятором про вжиті заходи щодо реалізації концепції VGI і спільно з каліфорнійським системним оператором CAISO розробити зміни в правила приєднання до мережі та участі в оптових енергоринках, щоб створити сприятливі умови для власників електромобілів.


Як очікується, механізм VGI забезпечить ряд важливих переваг для зарядних станцій: використання їх для підзарядки електромобілів при надмірному виробленні сонячної генерації і участь в резервному електропостачанні в умовах підвищеного навантаження в енергосистемі.

Підготовлені CPUC рішення спрямовані на підтримку балансової надійності енергосистеми штату і безпосередньо пов'язані з указом губернатора Каліфорнії про зниження рівня викидів СО2 у легкових автомобілів до нуля до 2035 року. Крім того, регулятор вже схвалив тарифи для зарядки електромобілів у комерційному секторі на території обслуговування SDGE, а також дозволив енергокомпаніям використовувати кредити, які отримані за програмою підтримки використання низьковуглецевого палива (Low Carbon Fuel Standard, LCSE), для інвестицій у реалізовані ними проекти з інтеграції електромобілів в енергосистему штату.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка