Італія переведе приміські електрички на водень

Італійський регіон Ломбардія отримає шість поїздів на водневих паливних елементах.

Новий транспорт компанії Ferrovie Nord Milano поставить французький машинобудівний концерн Alstom, передає gudok.

Водневі поїзди Coradia Stream, призначені для FNM, будуть оснащені тією ж силовою установкою, яка використовується на поїздах Coradia iLint, що стали першими комерційними поїздами на водневих паливних елементах. Їх експлуатаційні характеристики і запас ходу будуть відповідати дизельному рухомому складу.

"Водневі поїзди, які використовуються виключно для перевезення пасажирів, є аналогом приміських електричок, - зауважив президент Alstom Філіп Пегор'є. - На далекі відстані вони поки не курсують, хоча у перспективі розраховуємо збільшити потужність таких двигунів для організації міжнародних перевезень».

Мета водневої технології полягає в заміні саме дизельних вагонів, а не електричних, оскільки від дизпалива шкідливі викиди в атмосферу значно серйозніше, продовжує він, додаючи, що водневі поїзди зможуть замінити дизельні.

Нові водневі поїзди будуть створені на базі регіональної залізничної платформи Coradia Stream, яка призначена для європейського ринку і вже випускається для Італії на основних італійських підприємствах Alstom. Розробка проекту, більша частина виробництва та сертифікації виконуються у Савільяно, а бортові системи сигналізації поставляються з заводу у Болоньї.

"Ці поїзди разом з Coradia iLint, вже зарекомендували себе у ході комерційної експлуатації у Німеччині, являють собою ще один важливий крок на шляху до глобальних екологічно безпечних транспортних систем», – зазначив старший віце-президент Alstom Europe Джан Лука Ербаччі.

Постачання першого поїзда очікується протягом 36 місяців з дати замовлення. Угода вартістю приблизно 160 млн євро передбачає опціон на поставку ще 8 таких поїздів.

Конструкція двовагонних поїздів дозволила зробити їх низькопольними – осередки джерел живлення і резервуари зі зрідженим воднем розташовані на даху вагонів. Струм виробляється в ході хімічної реакції водню і кисню, який надходить з повітря, залишковими продуктами якої є водяний конденсат і пар. Надлишки енергії зберігають літій-іонні акумуляторні батареї, які також накопичують електрику, що виробляється при рекуперативному гальмуванні. Малошумні поїзди розвивають швидкість до 140 км/год і можуть проїжджати до 1 тис.км без дозаправки.

У червні Alstom та італійська енергетична компанія Snam уклали п'ятирічну угоду про впровадження водневих поїздів в Італії. Концерн буде виробляти і обслуговувати побудований або переобладнаний рухомий склад, а Snam розробить інфраструктуру для виробництва, транспортування і заправки водню.

Вперше в світі водневі поїзди Coradia iLint виробництва Alstom почали курсувати 17 вересня 2018 року у Німеччині на маршруті між містами Куксхафен, Бремерхафен, Бремерферде і Букстехуде протяжністю майже 100 км.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка