Французький атомний оператор виходить на ринок водневої енергетики

Генеруюча компанія EDF, яка є оператором усіх атомних електростанцій у Франції, має намір розвивати водневу енергетику.

Про створення дочірньої компанії «Hynamics», яка підтримає програму з декарбонізації промисловості, мобільності і розвитку транспортних засобів, що не виділяють парникових газів, з використанням електрики, заснованого на атомній та відновлюваної енергії, найбільший оператор АЕС у світі оголосив 8 квітня, передає Атомна енергія 2.0


Hynamics приєднала компанію McPhy, яка спеціалізується на виробництві водню шляхом електролізу води, зберігання водню та встановленні зарядних станцій і у яку EDF інвестувала 16 млн євро у червні 2018 року. Таким чином, новостворена компанія стала великим оператором ринку водневої енергетики.


«Ми вирішили відмовитися від практики деяких своїх конкурентів, які виробляють електрику для одержання водню шляхом спалювання викопного палива, - зазначають у Hynamics. - Замість цього будемо використовувати у першу чергу електрику, вироблену 58 діючими у Франції атомними енергоблоками, а також електрику, яка генерується гідро- , вітровими і сонячними електростанціями - це буде виробництво водню на 96% вільне від CO2».

Досі компанія McPhy виробляла водень, здатний генерувати 4 МВт (тобто у кількості, що дає змогу виробляти 4 МВт-год електроенергії). Компанія Hynamics планує підвищити цей показник до 100МВт, що означає виробництво 8,5 тонн водню в день з безперервного введення 20МВт, і створити 40 промислових майданчиків для виробництва водню у Франції, Бельгії, Німеччині та Великобританії.

Воднева енергетика передбачає використання в якості палива для автомобілів не рідкого вуглеводневого палива, а водню, який при спалюванні не виділяє парникових газів. «На відміну від електромобілів машини на водневому паливі мають значно більший запас ходу, - пояснюють у EDF. - Однак і електромобілі, і автомобілі на водневому паливі (водень для яких виробляється шляхом електролізу води) мають сенс з екологічної точки зору лише, якщо необхідна для них електроенергія генеруватиметься АЕС або відновлюваними джерелами».

Враховуючи відомі переваги атомної генерації у порівнянні з альтернативною енергією (в першу чергу, значно більш високу концентрацію потужності виробленої енергії), розвиток як електромобілів, так і автомобілів на водневому паливі, повинен вестися паралельно з розвитком атомної енергетики; причому атомним генеруючим компаніям вигідно виробництво як електромобілів, так і водневих автомобілів, які створюють новий ринок збуту для екологічно чистої електроенергії, зазначають у компанії.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка