Електролітна заправка збільшить запас ходу електромобілів до 5 000 км

Команда вчених з Університету Пердью (США) розробила безмембранну проточну батарею, яка за щільністю енергії у 10 разів перевершує літій-іонну і не вимагає багатогодинної підзарядки.

До того ж нова технологія дозволяє збільшити запас ходу електрокара у 8-25 раз: з нинішніх 200-600 км до 5 000 км, передає hightech

Новий тип проточної батареї вже випробували на гольф-картах і навантажувачах. «Щоб продовжити запас ходу, досить регулярно заправляти акумулятор новою порцією рідких електролітів, - розповідають вчені. - Процес нічим не відрізняється від звичайної заправки автомобіля бензином».

Однорідинна технологія дозволяє виробляти електрони за рахунок окислення анода, пояснюють вони, додаючи, що на катоді при цьому запускається процес відновлення, і в результаті генерується потік енергії. За словами керівника розробки Джона Кушмана, завдяки цій методиці від проточного акумулятора можна отримувати рекордну кількість енергії.

«Зазвичай щільність енергії у батареї такого типу найчастіше не перевищувала 20 Вт-год/кг, тоді як у Li-Ion цей показник коливається в межах 130-140 Вт*год/кг - говорить фахівець. - Наш проточний акумулятор перевершує ці параметри у 5-10 разів".

Після використання електроліт зливається - відпрацьовану рідину можна зарядити повторно на сонячній або вітровій електростанції, а також на гідроелектростанції.

Вчені заснували компанію IFbattery і запатентували розробку у 2017 роцію Протягом двох років Кушман з колегами тестував проточну батарею на гольф-картах і навантажувачах, а тепер планує встановити їй на електрокари та водневі автомобілі майбутнього.

«Міняти електроліт потрібно кожні 480 км, а після того, як автомобіль пройде 4800 км, потрібно буде замінити анод, - пояснює вчений. - Процес займе стільки ж часу, скільки заміна масла, і коштувати буде приблизно так само - близько $65».

Серйозною перевагою Джон Кушман вважає адаптованість технології до діючої інфраструктури. «Переобладнати існуючі бензозаправки під електрозаправні станції простіше, ніж встановлювати підзарядки для електрокарів і системи для водневих автомобілів», - переконаний він.

За прогнозами MarketsandMarkets, ринок проточних акумуляторів в найближчі чотири роки зросте до $5 млрд.

Проточна (редокс) батарея – це електричний пристрій зберігання енергії, що представляє собою щось середнє між звичайною батареєю і паливним елементом.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка